Проблема професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності в теорії навчання

Автор(и)

  • Наталія Овчаренко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2755

Ключові слова:

професійна підготовка, майбутній учитель музичного мистецтва, вокально-педагогічна діяльність, педагогічна теорія

Анотація

Овчаренко Н. А. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності в теорії навчання.

У статті розглянуто актуальну проблему професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності в теорії навчання. На основі аналізу науково-теоретичного досвіду подано класифікацію наукових праць та характеристику основних напрямків із проблеми дослідження

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 95

Посилання

1. Василенко Л. М. Взаємодія вокального і методичного компонентів у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя музики: автореф. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання музики і музичного виховання» / Л. М. Василенко. – К., 2003. – 23 с.
2. Єрошенко О. В. Емоційна сфера у вокальній творчості: музично-естетичні та виконавські аспекти: автореф. дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата мист-ва: 17.00.03 «Музичне мистецтво» / О. В. Єрошенко. – Харків, 2008. – 19 с.
3. Маруфенко О. В. Формування вокально-слухових навичок майбутнього вчителя музики: дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання музики і музичного виховання» / Олена Вікторівна Маруфенко. – К., 2006. – 265 с.
4. Михайлець В. В. Вокальна основа хорового мистецтва: історичний та теоретичний аспекти: автореф. дисертації на здобуття наукового ступеню кандидата мист-ва: 17.00.03 «Музичне мистецтво» / В. В. Михайлець. – Одеса., 2004. – 18 с.
5. Панченко Г. П. Методика розвитку творчих здібностей майбутнього вчителя музики в процесі вокальної підготовки: автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання музики і музичного
виховання» / Г. П. Панченко. – К., 2008. – 24 с.
6. Чжан Ї. Вокально-педагогічна творчість як передумова виконавської діяльності співака: автореф. дис. на здобуття
наукового ступеня канд. мистецтвознавства: 17.00.03 «Музичне мистецтво» / Ї. Чжан. – Одеса, 2006. – 18 с.
7. Чуньпен Лі. Методика формування вокальної компетентності майбутніх учителів музики: автореф. дис. на здобуття наукового ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.02 «Теорія та методика навчання музики і музичного виховання» / Лі Чуньпен. – К., 2013. – 20 с.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Овчаренко, Н. (2014). Проблема професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності в теорії навчання. Educational Dimension, 43, 218–223. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2755

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти