Психолого-педагогічні чинники адаптації випускників гірничих факультетів в умовах сучасного підприємства

Автор(и)

  • Зінаїда Бакум
  • Світлана Хоцкіна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2767

Ключові слова:

адаптація, майбутні гірничі інженери, діяльність гірничих інженерів, трудові навички

Анотація

Бакум З. П., Хоцкіна С. М. Психолого-педагогічні чинники адаптації випускників гірничих факультетів в умовах сучасного підприємства.

На основі зростання статусу адаптаційних процесів майбутніх фахівців до виробничої діяльності авторами статті обґрунтовано значущість формування психолого-педагогічних чинників адаптації випускників гірничих факультетів в умовах сучасного підприємства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 74

Посилання

1. Абрамчук О. Процес виховання студентів університету в позаурочний час / О. Абрамчук, О. Федун // Молодь і ринок. – 2009. – No 9. – С. 32–36.
2. Крягжде С. П. Психология формирования профессиональных интересов / Крягжде С. П. – Вильнюс : Мокслас, 2001. – 195 с.
3. Машбиц Е. И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения / Машбиц Е. И. – М. : Педагогика, 1988. – 192 с.
4. Studies on higher education institutional approaches to teacher education within higher education in Europe : Current models and new developments. – Bucharest, 2003. – 155 р.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Бакум, З., & Хоцкіна, С. (2014). Психолого-педагогічні чинники адаптації випускників гірничих факультетів в умовах сучасного підприємства. Educational Dimension, 43, 281–285. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2767

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають