Психолого-педагогічні чинники адаптації випускників гірничих факультетів в умовах сучасного підприємства
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2767Ключові слова:
адаптація, майбутні гірничі інженери, діяльність гірничих інженерів, трудові навичкиАнотація
Бакум З. П., Хоцкіна С. М. Психолого-педагогічні чинники адаптації випускників гірничих факультетів в умовах сучасного підприємства.
На основі зростання статусу адаптаційних процесів майбутніх фахівців до виробничої діяльності авторами статті обґрунтовано значущість формування психолого-педагогічних чинників адаптації випускників гірничих факультетів в умовах сучасного підприємства.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 89
/ PDF downloads: 95
Посилання
1. Абрамчук О. Процес виховання студентів університету в позаурочний час / О. Абрамчук, О. Федун // Молодь і ринок. – 2009. – No 9. – С. 32–36.
2. Крягжде С. П. Психология формирования профессиональных интересов / Крягжде С. П. – Вильнюс : Мокслас, 2001. – 195 с.
3. Машбиц Е. И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения / Машбиц Е. И. – М. : Педагогика, 1988. – 192 с.
4. Studies on higher education institutional approaches to teacher education within higher education in Europe : Current models and new developments. – Bucharest, 2003. – 155 р.
2. Крягжде С. П. Психология формирования профессиональных интересов / Крягжде С. П. – Вильнюс : Мокслас, 2001. – 195 с.
3. Машбиц Е. И. Психолого-педагогические проблемы компьютеризации обучения / Машбиц Е. И. – М. : Педагогика, 1988. – 192 с.
4. Studies on higher education institutional approaches to teacher education within higher education in Europe : Current models and new developments. – Bucharest, 2003. – 155 р.
Downloads
Опубліковано
11-12-2014
Як цитувати
Бакум, З., & Хоцкіна, С. (2014). Психолого-педагогічні чинники адаптації випускників гірничих факультетів в умовах сучасного підприємства. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 281–285. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2767
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Зінаїда Бакум, Світлана Хоцкіна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.