Зміст лексичної роботи з учнями початкових класів у спеціальній школі
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2774Ключові слова:
лексична робота, етапи і напрями лексичної роботи, лексичні вправиАнотація
Бєляк О. М. Зміст лексичної роботи з учнями початкових класів у спеціальній школі.
У статті пропонується зміст роботи з учнями початкових класів. Здійснено відповідно до мети аналіз нормативних документів, у яких наголошується на необхідності постійної лексичної роботи. Визначено етапи, напрями лексичної роботи в початкових класах спеціальної школи, а також розроблено комплекс вправ задля уточнення і збагачення словника молодшого школяра.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 94
/ PDF downloads: 155
Посилання
1. Методика навчання української мови в початковій школі: навчально-методичний посібник [для студентів вищих навчальних закладів] / за наук. ред. М. С. Вашуленка. – К. : Літера ЛТД, 2010. – 364 с.
2. Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс]. –
Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/607-2013- %D0 %BF
3. Концепція мовної освіти в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://chervonakalina.ucoz.com/load/osvita/koncepciji/koncepcija_movnoji_osviti_v_ukrajini/6-1-0-74.
4. Навчальні програми для підготовчого, 1–4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушення мовлення / Л. І. Трофименко. – К., 2014 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua ua/activity/education/56/693/navchalni_programi11
5. Олефір О. І. Напрями лексичної роботи з молодшими школярами із тяжкими порушеннями мовлення на уроках читання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.logopedu.com.ua/article 32_Napryami_leksichnoi_roboti_z_molodshimi_shkol
yarami_iz_tyajkimi_movlennevimi_vadami_na_yrokah_chitannya.
6. Ушинський К. Д. О первоначальном преподавании русского языка / К. Д. Ушинський // Избр. пед. соч. – М., 1954. – Т. 2. – С. 689.
2. Державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс]. –
Режим доступу: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/607-2013- %D0 %BF
3. Концепція мовної освіти в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://chervonakalina.ucoz.com/load/osvita/koncepciji/koncepcija_movnoji_osviti_v_ukrajini/6-1-0-74.
4. Навчальні програми для підготовчого, 1–4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушення мовлення / Л. І. Трофименко. – К., 2014 р. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua ua/activity/education/56/693/navchalni_programi11
5. Олефір О. І. Напрями лексичної роботи з молодшими школярами із тяжкими порушеннями мовлення на уроках читання [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.logopedu.com.ua/article 32_Napryami_leksichnoi_roboti_z_molodshimi_shkol
yarami_iz_tyajkimi_movlennevimi_vadami_na_yrokah_chitannya.
6. Ушинський К. Д. О первоначальном преподавании русского языка / К. Д. Ушинський // Избр. пед. соч. – М., 1954. – Т. 2. – С. 689.
Downloads
Опубліковано
11-12-2014
Як цитувати
Бєляк, О. (2014). Зміст лексичної роботи з учнями початкових класів у спеціальній школі. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 124–129. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2774
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ольга Бєляк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.