Організація навчально-виробничої практики у класах географічного профілю

Автор(и)

  • Ірина Варфоломєєва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2776

Ключові слова:

профільне навчання, навчально-виробнича практика, географічний профіль, педагогічна практика, географія

Анотація

Варфоломєєва І. М. Організація навчально-виробничої практики у класах географічного профілю.

У статті подано теоретичне обґрунтування проведення літньої навчальної практики з географії в умовах старшої профільної школи та методичні рекомендації з удосконалення і впровадження у практику теоретичних основ її організації у 10 класах географічного профілю.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 98 / PDF downloads: 88

Посилання

1. Бібік Н. М. Проблема профільного навчання в педагогічній теорії і практиці. Профільне навчання: Теорія і практика / Н. М. Бібік // Зб. наук. праць за матеріалами методолог. Семінару АПН України. К. : Пед.преса, 2006. – C. 23–29.
2. Гільберт Т. Профільне навчання географії / Т. Гільберт – Краєзнавство. Географія. Туризм. – 2010 р. – No 46. – С. 5–6.
3. Кобернік С. Г. Методика викладання географії в школі: [навч.-метод. посіб.] / С. Г. Кобернік. – К. : Стафед-2, 2000. – C. 42 –44.
4. Корнєєв В. П. Особливості вивчення географії в старшій профільній школі / В. П. Корнєєв, О. В. Корнеев, Л. І. Круглик // Географія – 2008. – No 17–40-й внесок.
5. Лист МОН України No 1/9 –97 «Про порядок проведення екскурсій і навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів» від 07.03.2001 [Електронний ресурс].
6. Профільне навчання: теорія і практика / (П. І. Замаскіна, В. І. Кизенко, Л. А. Липова, В. В. Малишев та ін.): [під ред. Л. А. Липової]. – К. : ВВП «Компас», 2007. – 192 с.

Downloads

Опубліковано

11-12-2014

Як цитувати

Варфоломєєва, І. (2014). Організація навчально-виробничої практики у класах географічного профілю. Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 132–139. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2776

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи