Аналіз результатів упровадження моделі компетентнісно-орієнтованого управління підготовкою майбутніх викладачів вищої школи

Автор(и)

  • Ірина Драч

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2862

Ключові слова:

компетентнісний підхід, компетентнісно-орієнтоване управління, професійна підготовка, професійна компетентність

Анотація

Драч І. І. Аналіз результатів упровадження моделі компетентнісно-орієнтованого управління підготовкою майбутніх викладачів вищої школи.

У статті обґрунтовано необхідність оновлення управлінських механізмів під час здійснення компетентнісно-орієнтованої підготовки майбутніх викладачів вищої школи, проаналізовано результати педагогічного експерименту щодо впровадження його моделі в ході підготовки магістрантів педагогіки вищої школи. Розкрито особливості динаміки розвитку когнітивного, діяльнісного та особистісного компонентів професійної компетентності майбутніх викладачів вищої школи. Зроблено висновок щодо зумовленості більш вираженої динаміки показників сформованості професійної компетентності студентів в експериментальних групах порівняно з контрольними групами додатковим упливом розробленої моделі компетентнісно-орієнтованого управління професійною підготовкою магістрантів педагогіки вищої школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 100 / PDF downloads: 117

Посилання

1. Борова Т. А. Теоретичні та методичні засади адаптивного управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.06 /Т. А. Борова. – К., 2012. – 438 с.
2. Драч І. І. Теоретико-методичні засади управління формуванням професійної компетентності магістрантів педагогіки вищої школи : дис. ... д-ра пед наук : 13.00.06 / Драч І.І. – К., 2013. – 485 с.
3. Калашнікова С. А. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки управлінців-лідерів в умовах суспільних трансформацій : дис. ... д-ра пед наук : 13.00.06 / С. А. Калашнікова. – К., 2011. – 462 с.
4. Калініна Л. М. Система інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.06 / Л. М. Калініна. – К., 2008. – 471 с.
5. Маслов В. І. Наукові основи та технології компетентного управління загальноосвітнім навчальним закладом :[монографія] / В. І. Маслов, О. С. Бондар, К. В. Гораш. – Тернопіль : Крок, 2012. – 320 с.
6. Олійник В. В. Наукові основи управління підвищення кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти : [монографія] / В. В. Олійник. – К. : Міленіум, 2003. – 594 с.
7. Освітній менеджмент в умовах змін : [навч. посіб.] / Л. Калініна, Л. Карамушка, Т. Сорочан; за ред.В. Олійника, Н. Протасової. – Луганськ : СПД Рєзніков В. С., 2011. – 308 с.
8. Сергеєва Л. М. Управління розвитком професійно-технічного навчального закладу: теорія і методика :[монографія] / Л. М. Сергеєва; за наук. ред.В. В. Олійника. – К.; Херсон : Айлант, 2013. – 452 с.
9. Сущенко Т. І. Провідні фактори концептуального впливу на управління освітніми процесами / Т. І. Сущенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. – Запоріжжя, 2009. – Вип. 56. – С. 373–379.
10. Теоретичні і методичні засади моделювання фахової компетентності керівників закладів освіти: [монографія] / Г. В. Єльникова, О. І. Зайченко, В. І. Маслов та ін.; за ред.
Г. В. Єльникової. – К.; Чернівці : Книги – ХХІ, 2010. – 460 с.
11. Федоров Г. В. Системний підхід до управлінської діяльності керівника навчальних закладів у ринкових умовах : [монографія] / Г. В. Федоров. – К. : Дорадо-Друк, 2012. – 240 с.

Downloads

Опубліковано

08-05-2014

Як цитувати

Драч, І. (2014). Аналіз результатів упровадження моделі компетентнісно-орієнтованого управління підготовкою майбутніх викладачів вищої школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 42–49. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2862

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи