Робота над першоджерелами як засіб формування стійких знань і метод розвитку критичного мислення у студентів вищого навчального закладу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3032Ключові слова:
першоджерело, дидактичні можливості, критичне мислення, знанняАнотація
Мішалова О. В. Робота над першоджерелами як засіб формування стійких знань і метод розвитку критичного мислення у студентів вищого навчального закладу.
У статті розглядаються дидактичні можливості використання самостійної та аудиторної роботи над першоджерелами у викладанні гуманітарних дисциплін (філософії, історії, релігієзнавства, культурології). Обґрунтовується теза, що опрацювання першоджерел є дієвим засобом формування стійких знань і методом розвитку критичного мислення у студентів вищої школи.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 121
/ PDF downloads: 129
Посилання
1. Вайнштейн М. Критичне мислення як основа демократичного навчання / Марк Вайнштейн // Рідна школа. – 2001. – No 4. – С. 49–51.
2. Власенко І. І. Документально-методичний комплекс як засіб розвитку творчого мислення / І. І. Власенко // Історія та
правознавство. – 2012. – No 19–21. – С. 11–14.
3. Десятов Д. Л. Деякі аспекти використання історичного документа / Дмитро Леонідович Десятов // Історія та правознавство. – 2006. – No 26. – С. 3–7.
4. Задорожна Л. Навчити працювати самостійно (Інтеграційний метод роботи з історичними документами) / Лілія Задорожна // Історія в школах України. – 2004. – No 5. – С. 7–10.
5. Киселева Ю. В. К проблеме формирования критического мышления студента вуза [Електронный ресурс] / Ю. В. Киселева // Credo New. – 2012. –No1. – Режим доступу: http://www.intelros.ru/readroom/credo_new/credo-new-2012-1/13145-.html
6. Ковбасюк Т. Традиції та новації у використанні писемних джерел на уроках історії України / Тетяна Ковбасюк // Історія в школах України. – 2008. – No 11–12. – С. 46–48.
7. Ліпмен М. Значення філософії для демократії обговорення / Мет’ю Ліпмен // Рідна школа. – 2001. – No 4. – С. 61–64.
8. Михайлов Ф. Т. Культурология как основание общего человековедения / Феликс Трофимович Михайлов //. Михайлов Ф. Т Избранное. – М. : Индрик, 2001. – С. 257–400.
9. Саюк В. Ігрові методи та їх дидактичне значення / Валентина Саюк // Рідна школа. – 2001. – No 4. – С. 18–20.
10. Святокум О. Застосування колективних форм у роботі з текстовими джерелами в основній школі / Оксана Святокум // Історія в сучасній школі. – 2013. – No 1. – С. 27–33.
11. Страдлинг Р. Преподавание истории Европы XX века: [монографія] / Роберт Страдлинг.– Страсбург : Совет Европы, – 2002. – 289 с.
12. Терно С. Світ критичного мислення: образ та мімікрія / Сергій Терно // Історія в сучасній школі. – 2012. – No 7–8. – С. 27–39.
13. Турянська О. Методи особистісно-орієнтованого навчання в школі / Ольга Турянська // Історія в шк. України. – 2002. – No 1. – С. 27–32.
2. Власенко І. І. Документально-методичний комплекс як засіб розвитку творчого мислення / І. І. Власенко // Історія та
правознавство. – 2012. – No 19–21. – С. 11–14.
3. Десятов Д. Л. Деякі аспекти використання історичного документа / Дмитро Леонідович Десятов // Історія та правознавство. – 2006. – No 26. – С. 3–7.
4. Задорожна Л. Навчити працювати самостійно (Інтеграційний метод роботи з історичними документами) / Лілія Задорожна // Історія в школах України. – 2004. – No 5. – С. 7–10.
5. Киселева Ю. В. К проблеме формирования критического мышления студента вуза [Електронный ресурс] / Ю. В. Киселева // Credo New. – 2012. –No1. – Режим доступу: http://www.intelros.ru/readroom/credo_new/credo-new-2012-1/13145-.html
6. Ковбасюк Т. Традиції та новації у використанні писемних джерел на уроках історії України / Тетяна Ковбасюк // Історія в школах України. – 2008. – No 11–12. – С. 46–48.
7. Ліпмен М. Значення філософії для демократії обговорення / Мет’ю Ліпмен // Рідна школа. – 2001. – No 4. – С. 61–64.
8. Михайлов Ф. Т. Культурология как основание общего человековедения / Феликс Трофимович Михайлов //. Михайлов Ф. Т Избранное. – М. : Индрик, 2001. – С. 257–400.
9. Саюк В. Ігрові методи та їх дидактичне значення / Валентина Саюк // Рідна школа. – 2001. – No 4. – С. 18–20.
10. Святокум О. Застосування колективних форм у роботі з текстовими джерелами в основній школі / Оксана Святокум // Історія в сучасній школі. – 2013. – No 1. – С. 27–33.
11. Страдлинг Р. Преподавание истории Европы XX века: [монографія] / Роберт Страдлинг.– Страсбург : Совет Европы, – 2002. – 289 с.
12. Терно С. Світ критичного мислення: образ та мімікрія / Сергій Терно // Історія в сучасній школі. – 2012. – No 7–8. – С. 27–39.
13. Турянська О. Методи особистісно-орієнтованого навчання в школі / Ольга Турянська // Історія в шк. України. – 2002. – No 1. – С. 27–32.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Мішалова, О. (2013). Робота над першоджерелами як засіб формування стійких знань і метод розвитку критичного мислення у студентів вищого навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 75–81. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3032
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Олена Мішалова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.