Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з підготовки майбутніх фахівців у галузі мистецтва до художньо-педагогічної діяльності в позашкільних закладах освіти

Автор(и)

  • Тетяна Філатьєва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3035

Ключові слова:

аналіз, дослідно-експериментальна робота, позашкільні заклади освіти, критерії та показники готовності, фахівці у галузі мистецтва

Анотація

Філатьєва Т. В. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з підготовки майбутніх фахівців у галузі мистецтва до художньо-педагогічної діяльності в позашкільних закладах освіти.

У статті підсумовуються результати дослідно-експериментальної роботи, яка проводилась у вищих художньо-педагогічних навчальних закладах. Авторка визначає критерії та показники готовності до художньо-педагогічної діяльності в позашкільних закладах освіти, розробляє та впроваджує в роботу комплекс діагностичних методик.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 115 / PDF downloads: 132

Посилання

1. Биковська О. В. Позашкільна освіта : теоретико-методичні основи : [монографія] / О. В. Биковська. – К. : ІВЦ АЛКОН, 2008. – 336 с.
2. Прокофьева И. В. Формирование готовности студентов вузов искусств и культуры к художественно-педагогической деятельности : автореф. дис. на соиск. научной степ. канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / И. В. Прокофьева. – Тюмень, 2002. – 24 с.
3. Сущенко Т. І. Позашкільна педагогіка : [навч. посіб.] / Т. І. Сущенко. – К. : КДО, 1996. – 144 с.
4. Полонский В. М. Оценка качества научно-педагогических исследований / Полонский В. М. – М. : Педагогика, 1987. – 334 с.
5. Філіпенко А. С. Основи наукових досліджень: Конспект лекцій / Філіпенко А. С. – Київ : Академвидав, 2005. – 230 с.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Філатьєва, Т. (2013). Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з підготовки майбутніх фахівців у галузі мистецтва до художньо-педагогічної діяльності в позашкільних закладах освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 92–97. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3035

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи