Формування і розвиток навички виразного читання в учнів початкової школи в контексті нового Державного стандарту

Автор(и)

  • Інна Кравцова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3041

Ключові слова:

навичка виразного читання, віршований текст, аналіз ліричного твору, урок читання

Анотація

Кравцова І. А. Формування і розвиток навички виразного читання в учнів початкової школи в контексті нового Державного стандарту.

У статті розкрито проблему формування і розвитку навички виразного читання в учнів початкової школи відповідно до вимог нового Державного стандарту. Автором визначено ефективні методи і прийоми навчання молодших школярів виразного читання віршованих текстів, запропоновано систему завдань, спрямованих на вироблення навички аналізу ліричного твору на уроках читання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 109

Посилання

1. Державний стандарт початкової загальної освіти // Початкова освіта. – 2011. – No18 (594). – С. 4–39.
2. Ігнатенко Н. О. Основні етапи роботи над художнім твором на уроках читання / Н. О. Ігнатенко // Педагогіка і психологія. – 2000. – No3. – С. 3–9.
3. Олійник Г. А. Виразне читання. Основи теорії / Г. А. Олійник. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2007. – 224 с.
4. Савченко О. Варіативність побудови уроків читання / О. Савченко // Початкова школа. – 2006. – No9. – С. 3–8.
5. Савченко О. Я. Методика читання у початкових класах: [посіб. для вчит.] / О. Я. Савченко. – К. : Освіта, 2007. – 334 с.
6. Сухомлинський В. О. Слово рідної мови / В. О. Сухомлинський // Українська мова і література у школі. – 1987. – No7. – С. 2–7.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Кравцова, І. (2013). Формування і розвиток навички виразного читання в учнів початкової школи в контексті нового Державного стандарту. Educational Dimension, 39, 127–132. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3041

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи