Оранізація інтерактивної діалогової взаємодії в малих навчальних групах
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3043Ключові слова:
діалогова взаємодія, інтерактивна взаємодія, інтерактивні методи, мала навчальна група, комунікативні вміння, взаємонавчанняАнотація
Крівшенко Л. М. Оранізація інтерактивної діалогової взаємодії в малих навчальних групах.
У статті розглянуто досвід роботи з організації інтерактивної діалогової взаємодії молодших школярів у малих навчальних групах, зосереджено увагу на доцільності використання найбільш уживаних у школі І ступеня інтерактивних форм і методів навчання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 104
/ PDF downloads: 318
Посилання
1. Досяк І. М. Нестандартні уроки з використанням інноваційних технологій : 1– 4 класи / І. М. Досяк. – Х. : Вид. група «Основа», 2007. – 160 с. – (Б-ка журн. «Початкове навчання та виховання» ; Вип. 6 (42).
2. Завалевський Ю. Науково-методичні засади підготовки вчителя початкових класів як конкурентоспроможного фахівця /
Ю. Завалевський // Початкова школа. – 2008. – No 7 (469). – С. 5–6.
3. Лов’янова І. В. «Інтерактивне навчання як форма педагогічної взаємодії у системі «учитель–учень» [Електронний ресурс] / І. В. Лов’янова. – Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/710/
4. Освітні технології : навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; за заг. ред. О. М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.
5. Павленко Л. П. Сучасний урок в початковій школі : 68 уроків розвитку зв’язного мовлення в 1-4 класах. – Х. : Вид. «Основа», 2005. – Ч. 1. – 112 с.
6. Савченко О. Цінності, що об’єднують шкільну і педагогічну освіту / О. Савченко // Початкова школа. – 2008. – No 7 (469). – С. 2–4.
7. Сиротенко Г. О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання. – Х. : Видав. «Основа», 2003. – 80 с.
8. Сіданіч І. Формування у молодших школярів умінь учитися разом / І. Сіданіч // Початкова школа. – 1998. – No 10 (352). – С. 10–11.
9. Химинець В. В. Інновації в початковій школі / В. В. Химинець, М. Ю. Кірик. – Тернопіль : Мандрівець, 2010. – 312 с.
2. Завалевський Ю. Науково-методичні засади підготовки вчителя початкових класів як конкурентоспроможного фахівця /
Ю. Завалевський // Початкова школа. – 2008. – No 7 (469). – С. 5–6.
3. Лов’янова І. В. «Інтерактивне навчання як форма педагогічної взаємодії у системі «учитель–учень» [Електронний ресурс] / І. В. Лов’янова. – Режим доступу : http://eprints.zu.edu.ua/710/
4. Освітні технології : навч.-метод. посіб. / О. М. Пєхота, А. З. Кіктенко, О. М. Любарська та ін.; за заг. ред. О. М. Пєхоти. – К. : А.С.К., 2001. – 256 с.
5. Павленко Л. П. Сучасний урок в початковій школі : 68 уроків розвитку зв’язного мовлення в 1-4 класах. – Х. : Вид. «Основа», 2005. – Ч. 1. – 112 с.
6. Савченко О. Цінності, що об’єднують шкільну і педагогічну освіту / О. Савченко // Початкова школа. – 2008. – No 7 (469). – С. 2–4.
7. Сиротенко Г. О. Сучасний урок: інтерактивні технології навчання. – Х. : Видав. «Основа», 2003. – 80 с.
8. Сіданіч І. Формування у молодших школярів умінь учитися разом / І. Сіданіч // Початкова школа. – 1998. – No 10 (352). – С. 10–11.
9. Химинець В. В. Інновації в початковій школі / В. В. Химинець, М. Ю. Кірик. – Тернопіль : Мандрівець, 2010. – 312 с.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Крівшенко, Л. (2013). Оранізація інтерактивної діалогової взаємодії в малих навчальних групах. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 132–138. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3043
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ліна Крівшенко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.