Гуманні взаємини як базовий компонент змісту формування естетичного середовища учнів основної та старшої школи

Автор(и)

  • Лариса Сєрих

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3047

Ключові слова:

гуманні взаємини, естетичне середовище, вчитель-експериментатор, учні основної та старшої школи, естетична діяльність

Анотація

Сєрих Л. В. Гуманні взаємини як базовий компонент змісту формування естетичного середовища учнів основної та старшої школи

У статті розкрито результати експерименту відповідно до теми дослідження. Визначено ступінь здатності учнів до естетичної діяльності та ступінь розуміння естетичної цінності навколишнього світу, вияв інтересу до мистецтва, створення гуманних взаємини. Розглянуто сутність гуманних взаємовідносин учнів основної та старшої школи і показано вплив таких стосунків на формування естетичного середовища старшокласників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 109 / PDF downloads: 91

Посилання

1. Білоусова В. О. Теорія та методика гуманізації відносин старшокласників у позаурочній діяльності загальноосвітніх шкіл: [монографія] / В. О. Білоусова, Л. Г. Коваль. – К. : ІЗМН, 1997. – 192 с.
2. Битинас Б. П. Структура процесса воспитания: методологический аспект / Б. П. Битинас. – М. : Наука, 1989. – 237 с.
3. Рубинштейн С. Л. Тактика и стратегия этики / С. Л. Рубинштейн // Вопросы психологии. – 1979. – No 5. – С. 142.
4. Рубинштейн С. Л. Тактика и стратегия этики / С. Л. Рубинштейн // Вопросы психологии. – 1979. – No 6. – С. 150.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Сєрих, Л. (2013). Гуманні взаємини як базовий компонент змісту формування естетичного середовища учнів основної та старшої школи. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 154–160. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3047

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи