Гуманні взаємини як базовий компонент змісту формування естетичного середовища учнів основної та старшої школи
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3047Ключові слова:
гуманні взаємини, естетичне середовище, вчитель-експериментатор, учні основної та старшої школи, естетична діяльністьАнотація
Сєрих Л. В. Гуманні взаємини як базовий компонент змісту формування естетичного середовища учнів основної та старшої школи
У статті розкрито результати експерименту відповідно до теми дослідження. Визначено ступінь здатності учнів до естетичної діяльності та ступінь розуміння естетичної цінності навколишнього світу, вияв інтересу до мистецтва, створення гуманних взаємини. Розглянуто сутність гуманних взаємовідносин учнів основної та старшої школи і показано вплив таких стосунків на формування естетичного середовища старшокласників.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Битинас Б. П. Структура процесса воспитания: методологический аспект / Б. П. Битинас. – М. : Наука, 1989. – 237 с.
3. Рубинштейн С. Л. Тактика и стратегия этики / С. Л. Рубинштейн // Вопросы психологии. – 1979. – No 5. – С. 142.
4. Рубинштейн С. Л. Тактика и стратегия этики / С. Л. Рубинштейн // Вопросы психологии. – 1979. – No 6. – С. 150.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Лариса Сєрих
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.