Гендерний складник змісту шкільних підручників з української літератури як умова формування егалітарної свідомості особистості

Автор(и)

  • Леся Басюк

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3049

Ключові слова:

шкільний підручник, егалітарна свідомість, ґендерний компонент змісту освіти

Анотація

Басюк Л. Б. Гендерний складник змісту шкільних підручників з української літератури як умова формування егалітарної свідомості особистості

У статті в контексті державних перетворень відносно ґендерного складника освітнього простору проаналізовано підручник з української літератури для сьомого класу загальноосвітньої школи. Актуалізовано питання ґендерно-збалансованого змісту навчальної літератури, зокрема шкільного підручника, розглянуто особливості його ґендерної зорієнтованості. Ураховуючи, що важливим складником формування особистості є навчальна література, акцентовано увагу на вплив її змісту на формування егалітарної свідомості особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 76

Посилання

1. Дороніна Т. О. Теоретико-методологічні засади ґендерної освіти та виховання учнівської молоді: монографія / Тетяна Олексіївна Дороніна; НАПН, Інститут вищої освіти, КДПУ, МОНМС України. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2011. – 331с.
2. Закон України про освіту [Электронный ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1060-12.
3. Міщенко О. І. Українська література. [підруч. для 7 класу загальноосвіт. навч. закл.]. / О. І. Міщенко. – К. : Генеза, 2007 –
288 с.
4. Сірополко С. О. Завдання нової школи / С. О. Сірополко // Маловідомі першоджерела української педагогіки (друга половина ХІХ- ХХ ст.) : хрестоматія / упоряд. : Л. Л. Березівська та ін. – К. : Наук. світ, 2003. – С. 156–163.
4. Старовойтова Ж. А. Организация процесса обучения в основной школе на основе гендерного подхода : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. : 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Ж. А. Старовойтова. – Омск, 2007. – 204 с.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Басюк, Л. (2013). Гендерний складник змісту шкільних підручників з української літератури як умова формування егалітарної свідомості особистості. Educational Dimension, 39, 165–170. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3049

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти