Гендерний складник змісту шкільних підручників з української літератури як умова формування егалітарної свідомості особистості
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3049Ключові слова:
шкільний підручник, егалітарна свідомість, ґендерний компонент змісту освітиАнотація
Басюк Л. Б. Гендерний складник змісту шкільних підручників з української літератури як умова формування егалітарної свідомості особистості
У статті в контексті державних перетворень відносно ґендерного складника освітнього простору проаналізовано підручник з української літератури для сьомого класу загальноосвітньої школи. Актуалізовано питання ґендерно-збалансованого змісту навчальної літератури, зокрема шкільного підручника, розглянуто особливості його ґендерної зорієнтованості. Ураховуючи, що важливим складником формування особистості є навчальна література, акцентовано увагу на вплив її змісту на формування егалітарної свідомості особистості.
Завантаження
Metrics
Посилання
2. Закон України про освіту [Электронный ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1060-12.
3. Міщенко О. І. Українська література. [підруч. для 7 класу загальноосвіт. навч. закл.]. / О. І. Міщенко. – К. : Генеза, 2007 –
288 с.
4. Сірополко С. О. Завдання нової школи / С. О. Сірополко // Маловідомі першоджерела української педагогіки (друга половина ХІХ- ХХ ст.) : хрестоматія / упоряд. : Л. Л. Березівська та ін. – К. : Наук. світ, 2003. – С. 156–163.
4. Старовойтова Ж. А. Организация процесса обучения в основной школе на основе гендерного подхода : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. : 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования» / Ж. А. Старовойтова. – Омск, 2007. – 204 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Леся Басюк
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.