Розроблення проблеми збереження і зміцнення здоров’я учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3054Ключові слова:
здоров’я, здоров’язбережувальні технології, загальноосвітній заклад, учні основної школиАнотація
Дишлева І. М. Розроблення проблеми збереження і зміцнення здоров’я учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу.
У статті розкрито стан розроблення проблеми впровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу. Здійснено ґрунтовний аналіз нормативно-правової бази щодо організаційно-методичного забезпечення у процесі застосування здоров’язбережувальних технологій.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 99
/ PDF downloads: 99
Посилання
1. Бобрицька В. І. Теоретичні і методичні основи формування здорового способу життя у майбутніх учителів у процесі вивчення природничих наук : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.04 / Валентина Іванівна Бобрицька. – К., 2006. – 489 с.
2. Державна національна програма «Освіта» (Україна XXI століття) : Затв. Кабінетом Міністрів України від 3 листопада 1993 р. No 896. – К. : Райдуга, 1994. – 62 с.
3. Конституція України, прийнята на п’ятій сесії ВРУ 28 червня 1996 р. – К. : Преса України, 1997. – 80 с.
4. Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) // Директор школи. – 2002. – No 1. – С. 5–15.
5. Концепція неперервної валеологічної освіти в Україні // Шкільний курс «Валеологія» : зб. матеріалів. – К. : Освіта, 1994. – 94 с. 6. Методологічні та методичні підходи до реалізації Міжгалузевої комплексної програми «Здоров’я нації». З досвіду виконання програми та координації цієї роботи : методичні рекомендації / за ред. В. М. Пономаренка. – К., 2007. – 35 с.
7. Національна доктрина розвитку освіти / Затверджено Указом Президента України від 17.04.2002. No 347/2002 // Освіта України. – 23 квітня 2002 р. – No 33. – С. 4–6.
8. Стан здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів обговорювали на засіданні колегії СЕС України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.moz.gov.ua/ua/ main/press/?docID=11579. – Заголовок з екрана.
2. Державна національна програма «Освіта» (Україна XXI століття) : Затв. Кабінетом Міністрів України від 3 листопада 1993 р. No 896. – К. : Райдуга, 1994. – 62 с.
3. Конституція України, прийнята на п’ятій сесії ВРУ 28 червня 1996 р. – К. : Преса України, 1997. – 80 с.
4. Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) // Директор школи. – 2002. – No 1. – С. 5–15.
5. Концепція неперервної валеологічної освіти в Україні // Шкільний курс «Валеологія» : зб. матеріалів. – К. : Освіта, 1994. – 94 с. 6. Методологічні та методичні підходи до реалізації Міжгалузевої комплексної програми «Здоров’я нації». З досвіду виконання програми та координації цієї роботи : методичні рекомендації / за ред. В. М. Пономаренка. – К., 2007. – 35 с.
7. Національна доктрина розвитку освіти / Затверджено Указом Президента України від 17.04.2002. No 347/2002 // Освіта України. – 23 квітня 2002 р. – No 33. – С. 4–6.
8. Стан здоров’я учнів загальноосвітніх навчальних закладів обговорювали на засіданні колегії СЕС України [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.moz.gov.ua/ua/ main/press/?docID=11579. – Заголовок з екрана.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Дишлева, І. (2013). Розроблення проблеми збереження і зміцнення здоров’я учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 195–199. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3054
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ірина Дишлева
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.