Іншомовна освіта в контексті формування нового вчителя в умовах університетської підготовки

Автор(и)

  • Людмила Петько

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3062

Ключові слова:

професійна педагогіка, іншомовна освіта, майбутні вчителі, іноземні мови за професійним спрмуванням, університет

Анотація

Петько Л. В. Іншомовна освіта в контексті формування нового вчителя в умовах університетської підготовки.

Автор статті розкриває сучасні підходи до розуміння та розгортання іншомовної освіти майбутніх педагогів в умовах університетської підготовки. Обґрунтовується необхідність формування нового педагога, сучасної полілінгвальної особистості у процесі навчання іноземних мов за професійним спрямуванням студентів ВНЗ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 104 / PDF downloads: 77

Посилання

1. Педагогічна Конституція Європи [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.arpue.org/index.php/ru/hlavnaia/104-pedagogicheskaya-konstitutsiya-evropy/141-pedahohichna-konstytutsiia-yevropy-1
2. Про Концепцію державної мовної політики / Указ Президента України No 161/2010 [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
http://www.president.gov.ua/documents/10486.html
3. Махінов В.М. Становлення мовної особистості в історії розвитку європейського соціокультурного освітнього простору :
[монографія] / В. М. Махінов ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – 427 с.
4. Петько Л. В. Впровадження української національної ідеї в процес іншомовної освіти майбутніх педагогів / Л. В. Петько // Вища освіта України : теоретичний та науково-методичний часопис / засн. Інститут вищої освіти АПН України; голов. ред. В. П. Андрущенко. – Київ : Педагогічна преса, 2013. – No2. – С. 68–74.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Петько, Л. (2013). Іншомовна освіта в контексті формування нового вчителя в умовах університетської підготовки. Educational Dimension, 39, 232–237. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3062

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти