Формування інформаційної культури педагога: теоретичний аспект
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3066Ключові слова:
інформація, інформатизація, інформаційна культура педагога, інформаційно-комунікаційні технологіїАнотація
Стукалова Т. Г. Формування інформаційної культури педагога: теоретичний аспект.
У статті розглядається вплив інформаційного суспільства на формування інформаційної культури вчителя. Проаналізовані структура та рівень сформованості інформаційної культури педагога, обґрунтована необхідність використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках, що забезпечують ефективність навчального процесу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 168
/ PDF downloads: 107
Посилання
1. Богданова И. М. Формирование профессионально-педагогической готовности будущих учителей к компьютерному образованию школьников: дис...канд. пед. наук: 13.00.01. / И. М. Богданова. – Одес. пед. ин-т им. К. Д. Ушинского – Одесса, 1989. – 158 с.
2. Баловсяк Н. В. Історико-педагогічний аналіз виникнення поняття «інформаційна компетентність» / Н. В. Баловсяк. – Дніпропетровськ, 2004. – Том 25. – С. 45.
3. Гендина Н. И. Информационная культура личности: диагностика, технология формирования [Текст]: учебно-метод. пособие: часть ІІ / Н. И. Гендина, Н. И. Колкова, И. Л. Скипор. – Кемерово: Кемеровская гос. академия культуры и искусств, 1999. – 146 с.
4. Гуревич Р. С. Формування інформаційної культури майбутнього фахівця / Р. С. Гуревич // Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень: зб. наук. праць / за ред. І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. – К., 2003. – С. 354–360. – (Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень: зб. наук. праць).
5. Значенко О. П. Критерії сформованості компонентів інформаційної культури майбутніх учителів / О. П. Значенко // Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції «Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін в
умовах моделювання освітнього середовища». – Полтава, 2004. – С. 396–398.
6. Кремень В. Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати / В. Г. Кремень. – К., 2005. – 448 с.
2. Баловсяк Н. В. Історико-педагогічний аналіз виникнення поняття «інформаційна компетентність» / Н. В. Баловсяк. – Дніпропетровськ, 2004. – Том 25. – С. 45.
3. Гендина Н. И. Информационная культура личности: диагностика, технология формирования [Текст]: учебно-метод. пособие: часть ІІ / Н. И. Гендина, Н. И. Колкова, И. Л. Скипор. – Кемерово: Кемеровская гос. академия культуры и искусств, 1999. – 146 с.
4. Гуревич Р. С. Формування інформаційної культури майбутнього фахівця / Р. С. Гуревич // Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень: зб. наук. праць / за ред. І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. – К., 2003. – С. 354–360. – (Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень: зб. наук. праць).
5. Значенко О. П. Критерії сформованості компонентів інформаційної культури майбутніх учителів / О. П. Значенко // Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції «Підготовка майбутнього вчителя природничих дисциплін в
умовах моделювання освітнього середовища». – Полтава, 2004. – С. 396–398.
6. Кремень В. Г. Освіта і наука в Україні – інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати / В. Г. Кремень. – К., 2005. – 448 с.
Downloads
Опубліковано
21-11-2013
Як цитувати
Стукалова, Т. (2013). Формування інформаційної культури педагога: теоретичний аспект. Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 253–258. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3066
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Тетяна Стукалова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.