Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів закладів освіти України з перших років незалежності донині

Автор(и)

  • Григорій Білянін

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3072

Ключові слова:

курси підвищення кваліфікації, керівні і педагогічні кадри, програма курсів, форма і зміст

Анотація

Білянін Г. І. Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів закладів освіти України з перших років незалежності донині.

У статті досліджено стан підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів закладів освіти в Україні з перших років незалежності в умовах глобалізації та інтеграції (з 1991 року донині). Розкрито форми, зміст, тривалість та частота курсів підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів у досліджуваний період.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 77

Посилання

1. Базелюк В. Г. Формування дослідницких умінь керівників ЗНЗ в системі післядипломної педагогічної освіти : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Г. Базелюк; Держ. вищ. навч. закл. «Ун-т менеджменту освіти» АПН України. – К., 2008. – 246 с.
2. Королюк С. В. Розвиток управлінської культури керівника загальноосвітнього навчального закладу в процесі підвищення кваліфікації : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. В. Королюк. – Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. – К., 2005. – 231 с. 3. Мармаза О. І. Система підвищення функціональної компетентності керівників загальноосвітніх закладів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. І. Мармаза. – К., 1998. – 252 с.
4. Маслов В. И. Теория и методика педагогического руководства непрерывным повышением компетентности директора школы: дис. ... докт. пед. наук: 13.00.01. / В. И. Маслов. – К., 1991. – 429 с.
5. Мельник В. К. Підвищення управлінської кваліфікації керівника загальноосвітнього навчального закладу в системі
післядипломної педагогічної освіти : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. К. Мельник. – Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. – К., 2003. – 220 с.
6. Нежинська О. О. Психологічні умови формування гендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: 19.00.07 / О. О. Нежинська. – ДВНЗ «Ун-т менеджменту
освіти». – К., 2011. – 20 с.
7. Осколов П. В. Короткий нарис історії Чернівецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти / П. В. Осколов, В. Ф. Федорак, Н. І. Черкач. – Чернівці : Технодрук, 2005 – 62 с.
8. Пермінова Л. А. Розвиток професійних умінь керівника школи у системі курсової підготовки : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. А. Пермінова. – Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. – К., 2002. – 203 с.
9. Попова Н. В. Організаційно-методичні засади консультативного забезпечення управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у регіоні: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / Н. В. Попова. – Ун-т менеджменту освіти
АПН України. – К., 2008. – 222 с.
10. Протасова Н. Г. Післядипломна освіта педагогів: зміст, структура, тенденції розвитку / Н. Г. Протасова. – К., 1998. – 172 с.

Downloads

Опубліковано

21-11-2013

Як цитувати

Білянін, Г. (2013). Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів закладів освіти України з перших років незалежності донині. Educational Dimension, 39, 285–290. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3072

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек