Нові концептуальні підходи до організації самостійної роботи студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3211Ключові слова:
самостійна робота студентів, системний, аксіологічний, синергетичний підходиАнотація
Коновал О. А., Туркот Т. І. Нові концептуальні підходи до організації самостійної роботи студентів
У статті здійснено аналіз змісту теоретико-методологічних (системного, аксіологічного, синергетичного) підходів до організації самостійної роботи студентів, обґрунтовано необхідність їх реалізації в сучасному освітньо-інформаційному середовищі вищого навчального закладу.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 129
/ PDF downloads: 102
Посилання
1. Закон України про вищу освіту // Вища школа. – 2002. – No6. – C. 74–120.
2. Велипченко Л. К. Методологічна сутність категорії підходу в наукових дослідженнях / Л. К. Велипченко // Педагогіка і психологія. – 2009. – No2 (63). – С. 72–79.
3. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 374 с.
4. Губа Н. В. Концептуальні підходи до формування управлінської культури / Н.В. Губа // Педагогіка і психологія. – 2008. – No2 (59). – С. 100–110.
5 Гуревич Р. С. Готовність до застосування інформаційно-телекомунікаційних технологій у педагогічній діяльності як основа компетентності учителя / Р.С. Гуревич // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. – 2006. – No16. – Вінницький державний педагогічний університет ім. Коцюбинського. – С. 222–225.
6. Ібатова А. З. Системный подход к исследованию проблемы формирования готовности студентов к профессионально-ориентированному обучению на иностранном языке; Материалы научно-практической конференции [теоретические и методологические проблемы современной педагогической науки]. (1 июня 2009 г.) / А.З. Ибатова. – Караганда : Центр гуманитарных исследований, 2009. – с.20–23.
7. Кільова Г. Післядипломна педагогічна освіта вчителів у контексті стратегії навчання упродовж життя / Г. Кільова // Післядипломна освіта в Україні. – 2012. – No1 (20) – С.20–23.
8. Ключові компетентності для навчання протягом життя — Європейська довідкова рамка / Затверджена рекомендацією Європейського парламенту та Європейської ради про ключові компетентності для навчання протягом життя (2006/962/ЄС) // Савченко О.Я. Дидактика початкової освіти: підручник — К.: Грамота, 2012. – 504 с. – с.461–470.
9. Князева Е.Н. Синергетика как мировоззрение. Диалог с И. Пригожиным / Е.Н. Князева, С.П. Курдюмов // Вопр. философии. – 1992. – No12. – С.3–20.
10. Коновал О. А., Туркот Т. І. Комп’ютерні засоби підтримки самостійної пізнавальної діяльності майбутніх учителів фізики / О.А. Коновал,
2. Велипченко Л. К. Методологічна сутність категорії підходу в наукових дослідженнях / Л. К. Велипченко // Педагогіка і психологія. – 2009. – No2 (63). – С. 72–79.
3. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 374 с.
4. Губа Н. В. Концептуальні підходи до формування управлінської культури / Н.В. Губа // Педагогіка і психологія. – 2008. – No2 (59). – С. 100–110.
5 Гуревич Р. С. Готовність до застосування інформаційно-телекомунікаційних технологій у педагогічній діяльності як основа компетентності учителя / Р.С. Гуревич // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. – 2006. – No16. – Вінницький державний педагогічний університет ім. Коцюбинського. – С. 222–225.
6. Ібатова А. З. Системный подход к исследованию проблемы формирования готовности студентов к профессионально-ориентированному обучению на иностранном языке; Материалы научно-практической конференции [теоретические и методологические проблемы современной педагогической науки]. (1 июня 2009 г.) / А.З. Ибатова. – Караганда : Центр гуманитарных исследований, 2009. – с.20–23.
7. Кільова Г. Післядипломна педагогічна освіта вчителів у контексті стратегії навчання упродовж життя / Г. Кільова // Післядипломна освіта в Україні. – 2012. – No1 (20) – С.20–23.
8. Ключові компетентності для навчання протягом життя — Європейська довідкова рамка / Затверджена рекомендацією Європейського парламенту та Європейської ради про ключові компетентності для навчання протягом життя (2006/962/ЄС) // Савченко О.Я. Дидактика початкової освіти: підручник — К.: Грамота, 2012. – 504 с. – с.461–470.
9. Князева Е.Н. Синергетика как мировоззрение. Диалог с И. Пригожиным / Е.Н. Князева, С.П. Курдюмов // Вопр. философии. – 1992. – No12. – С.3–20.
10. Коновал О. А., Туркот Т. І. Комп’ютерні засоби підтримки самостійної пізнавальної діяльності майбутніх учителів фізики / О.А. Коновал,
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Коновал, О. А., & Туркот, Т. І. (2013). Нові концептуальні підходи до організації самостійної роботи студентів. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 213–218. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3211
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Олександр Андрійович Коновал, Тетяна Іванівна Туркот
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.