Нові концептуальні підходи до організації самостійної роботи студентів

Автор(и)

  • Олександр Андрійович Коновал Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Тетяна Іванівна Туркот КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3211

Ключові слова:

самостійна робота студентів, системний, аксіологічний, синергетичний підходи

Анотація

Коновал О. А., Туркот Т. І. Нові концептуальні підходи до організації самостійної роботи студентів

У статті здійснено аналіз змісту теоретико-методологічних (системного, аксіологічного, синергетичного) підходів до організації самостійної роботи студентів, обґрунтовано необхідність їх реалізації в сучасному освітньо-інформаційному середовищі вищого навчального закладу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 129 / PDF downloads: 102

Біографії авторів

Олександр Андрійович Коновал, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

доктор педагогічних наук, професор

Тетяна Іванівна Туркот, КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти»

кандидат педагогічних наук

Посилання

1. Закон України про вищу освіту // Вища школа. – 2002. – No6. – C. 74–120.
2. Велипченко Л. К. Методологічна сутність категорії підходу в наукових дослідженнях / Л. К. Велипченко // Педагогіка і психологія. – 2009. – No2 (63). – С. 72–79.
3. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 374 с.
4. Губа Н. В. Концептуальні підходи до формування управлінської культури / Н.В. Губа // Педагогіка і психологія. – 2008. – No2 (59). – С. 100–110.
5 Гуревич Р. С. Готовність до застосування інформаційно-телекомунікаційних технологій у педагогічній діяльності як основа компетентності учителя / Р.С. Гуревич // Наукові записки. Серія: Педагогіка і психологія. – 2006. – No16. – Вінницький державний педагогічний університет ім. Коцюбинського. – С. 222–225.
6. Ібатова А. З. Системный подход к исследованию проблемы формирования готовности студентов к профессионально-ориентированному обучению на иностранном языке; Материалы научно-практической конференции [теоретические и методологические проблемы современной педагогической науки]. (1 июня 2009 г.) / А.З. Ибатова. – Караганда : Центр гуманитарных исследований, 2009. – с.20–23.
7. Кільова Г. Післядипломна педагогічна освіта вчителів у контексті стратегії навчання упродовж життя / Г. Кільова // Післядипломна освіта в Україні. – 2012. – No1 (20) – С.20–23.
8. Ключові компетентності для навчання протягом життя — Європейська довідкова рамка / Затверджена рекомендацією Європейського парламенту та Європейської ради про ключові компетентності для навчання протягом життя (2006/962/ЄС) // Савченко О.Я. Дидактика початкової освіти: підручник — К.: Грамота, 2012. – 504 с. – с.461–470.
9. Князева Е.Н. Синергетика как мировоззрение. Диалог с И. Пригожиным / Е.Н. Князева, С.П. Курдюмов // Вопр. философии. – 1992. – No12. – С.3–20.
10. Коновал О. А., Туркот Т. І. Комп’ютерні засоби підтримки самостійної пізнавальної діяльності майбутніх учителів фізики / О.А. Коновал,

Downloads

Опубліковано

16-05-2013

Як цитувати

Коновал, О. А., & Туркот, Т. І. (2013). Нові концептуальні підходи до організації самостійної роботи студентів. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 213–218. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3211

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають