Виховання гуманітарної культури студентів у США в контексті цінностей та методології гуманітарних наук
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3247Ключові слова:
гуманітарна культура, гуманітарні науки, критичне мисленняАнотація
Федоренко С. В. Виховання гуманітарної культури студентів у США в контексті цінностей та методології гуманітарних наук.
У статті висвітлено теоретичні засади гуманітарної спрямованості вищої освіти США, які є базисом виховання у студентів гуманітарної культури. Автором осмислено специфіку процесів формування гуманітарної культури особистості в єдності соціальних, естетичних і моральних устоїв.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 106
/ PDF downloads: 98
Посилання
1. Запесоцкий А. С. Философия и социология культуры : избр. труды / А. С. Запесоцкий. – СПбГУП : Наука, 2011. – 816 с.
2. Ліпман М. Критичне мислення: чим воно може бути? / М. Ліпман // Постметодика. – 2005. – No 2. (60). – С. 33–41.
3. Нейсбит Дж. Высокая технология, глубокая гуманность: Технологии и наши поиски смысла / Дж. Нейсбит. – М. : Транзиткнига, 2005. – 211 с.
4. Пелікан Я. Ідея університету / Я. Пелікан. – К. : Дух і літера, 2008. – 196 с.
5. Печчеи А. Человеческие качества /А. Печчеи. – М. : Прогресс., 1985. – 312 с.
6. Поппер К. Відкрите суспільство та його вороги / К. Поппер; [пер. з англ. О. Коваленка]. – Т. 1. – К. : Основи, 1994. – 259 с.
7. Роззак Т. Личность – планете: творческая дезинтеграция индустриального общества / Теодор Роззак. – М., 2005. – 396 с.
8. Фуко М. Слова и вещи. Археология гуманитарных наук / М. Фуко; [пер. с фр. В. П. Визгина, Н. С. Автономовой]. – М. : Прогресс, 1977. – 487 с.
9. Binstock J. S. Design from Disunity : Design from Disunity : The Tasks and Methods of American Colleges / Jeanne Schmidt Binstock. – University Microfilms International, 1977. – 1354 p. 10. Inkeles A. Becoming Modern: Individual Change in Six Developing / А. Inkeles, D.H. Smith // Cambridge: Mass, Harvard University Press, 1974. – 436 p.
11. The Educational Leadership Program // Newsletter. – Fall 2000. – V. 2 (Issue 1). – 11 р.
2. Ліпман М. Критичне мислення: чим воно може бути? / М. Ліпман // Постметодика. – 2005. – No 2. (60). – С. 33–41.
3. Нейсбит Дж. Высокая технология, глубокая гуманность: Технологии и наши поиски смысла / Дж. Нейсбит. – М. : Транзиткнига, 2005. – 211 с.
4. Пелікан Я. Ідея університету / Я. Пелікан. – К. : Дух і літера, 2008. – 196 с.
5. Печчеи А. Человеческие качества /А. Печчеи. – М. : Прогресс., 1985. – 312 с.
6. Поппер К. Відкрите суспільство та його вороги / К. Поппер; [пер. з англ. О. Коваленка]. – Т. 1. – К. : Основи, 1994. – 259 с.
7. Роззак Т. Личность – планете: творческая дезинтеграция индустриального общества / Теодор Роззак. – М., 2005. – 396 с.
8. Фуко М. Слова и вещи. Археология гуманитарных наук / М. Фуко; [пер. с фр. В. П. Визгина, Н. С. Автономовой]. – М. : Прогресс, 1977. – 487 с.
9. Binstock J. S. Design from Disunity : Design from Disunity : The Tasks and Methods of American Colleges / Jeanne Schmidt Binstock. – University Microfilms International, 1977. – 1354 p. 10. Inkeles A. Becoming Modern: Individual Change in Six Developing / А. Inkeles, D.H. Smith // Cambridge: Mass, Harvard University Press, 1974. – 436 p.
11. The Educational Leadership Program // Newsletter. – Fall 2000. – V. 2 (Issue 1). – 11 р.
Downloads
Опубліковано
16-05-2013
Як цитувати
Федоренко, С. В. (2013). Виховання гуманітарної культури студентів у США в контексті цінностей та методології гуманітарних наук. Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 361–366. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3247
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Світлана Вікторівна Федоренко
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.