Питання формування педагогічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі моделювання ситуацій превентивної спрямованості
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3400Ключові слова:
професійно-педагогічна підготовка, педагогічна компетентність, моделювання, педагогічні ситуації, моделювання педагогічних ситуацій, групи ситуацій превентивної спрямованостіАнотація
Кулінка Ю. С. Питання формування педагогічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі моделювання ситуацій превентивної спрямованості.
У статті проаналізовано питання формування педагогічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі моделювання ситуацій превентивної спрямованості, розглянуто основні підходи до проблеми моделювання педагогічних ситуацій, описано труднощі, що виникають у процесі проектування та подано приклад ситуацій превентивної спрямованості під час вивчення загальної педагогіки.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 90
/ PDF downloads: 91
Посилання
1. Антропова Л. В. Решение педагогических задач / Л. В. Антропова // Педагогическая техника. – 2000. – No 2. – С. 191–200.
2. Бордовская Н. В. Педагогика: [учебник для вузов] / Н. В. Бордовская, А. А. Реан. – СПб. : Питер, 2001. – 304 с.
3. Введенский В. М. Моделирование профессиональной компетентности педагога / В. М. Введенский // Педагогика. – 2003. – No 10. – С. 51–55.
4. Власенко О. М. Формування моральних цінностей у майбутніх учителів засобами моделювання педагогічних ситуацій: дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.07 / Власенко Ольга Миколаївна. – Житомир, 2005. – 223 с.
5. Никандров В. В. Метод моделирования в психологии: [учеб. пособие] / В. В. Никандров. – Спб. : Речь, 2003. – 55 с.
6. Постова С. Моделювання педагогічних ситуацій як засіб підготовки вчителів до педагогічного спілкування / С. Постова // Педагогіка. – 2011. – No21. – С. 227-233.
7. Спирин Л. Ф. Анализ учебно-воспитательных ситуацій и решение педагогических задач / под ред. В. А. Сластенина. – Ярославль : Изд-во Яросл. пед. инст-та, 1974. – 130 с.
2. Бордовская Н. В. Педагогика: [учебник для вузов] / Н. В. Бордовская, А. А. Реан. – СПб. : Питер, 2001. – 304 с.
3. Введенский В. М. Моделирование профессиональной компетентности педагога / В. М. Введенский // Педагогика. – 2003. – No 10. – С. 51–55.
4. Власенко О. М. Формування моральних цінностей у майбутніх учителів засобами моделювання педагогічних ситуацій: дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.07 / Власенко Ольга Миколаївна. – Житомир, 2005. – 223 с.
5. Никандров В. В. Метод моделирования в психологии: [учеб. пособие] / В. В. Никандров. – Спб. : Речь, 2003. – 55 с.
6. Постова С. Моделювання педагогічних ситуацій як засіб підготовки вчителів до педагогічного спілкування / С. Постова // Педагогіка. – 2011. – No21. – С. 227-233.
7. Спирин Л. Ф. Анализ учебно-воспитательных ситуацій и решение педагогических задач / под ред. В. А. Сластенина. – Ярославль : Изд-во Яросл. пед. инст-та, 1974. – 130 с.
Downloads
Опубліковано
19-09-2013
Як цитувати
Кулінка, Ю. С. (2013). Питання формування педагогічної компетентності майбутніх учителів технологій у процесі моделювання ситуацій превентивної спрямованості. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 126–134. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3400
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Ю. С. Кулінка
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.