Інтеграція професійно-орієнтованих знань – основа підготовки вчителів технологій з основ підприємницької діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3488Ключові слова:
професійно-орієнтовані знання, підприємницька діяльність, ринок, попит, пропозиція, ціноутворення, виріб, товар, рентабельність, кредит, відсоток, ставкаАнотація
Корольський В. В. Інтеграція професійно-орієнтованих знань – основа підготовки вчителів технологій з основ підприємницької діяльності.
У статті розглянуто один із напрямків підготовки вчителя технологій з основ підприємницької діяльності. Запропоновано структура і зміст спеціального курсу «Основи підприємницької діяльності», який базується на професійно-орієнтованих знаннях підготовки вчителя на I -IV курсах навчання на технолого-педагогічному факультеті та на додаткових знаннях з фінансової математики.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 91
/ PDF downloads: 104
Посилання
1. Жиляев И.Б. Первые шаги в биз несе / И. Жиляев, А. Щур. – К. : Либра, 1994. – 85 с.
2. Замков О.О. Математические методы в экономике / Замков О.О., Толстопятенко А.В., Черемных Ю.Н. – М. : Дис, 1998. – 327 с.
3. Четыркин Е.М. Финансовая математика / Евгений Михайлович Четыркин. – М. : Дело, 2000. – 428 с.
2. Замков О.О. Математические методы в экономике / Замков О.О., Толстопятенко А.В., Черемных Ю.Н. – М. : Дис, 1998. – 327 с.
3. Четыркин Е.М. Финансовая математика / Евгений Михайлович Четыркин. – М. : Дело, 2000. – 428 с.
Downloads
Опубліковано
13-09-2012
Як цитувати
Корольський, В. В. (2012). Інтеграція професійно-орієнтованих знань – основа підготовки вчителів технологій з основ підприємницької діяльності. Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 597–601. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3488
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. В. Корольський
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.