Інтеграція професійно-орієнтованих знань – основа підготовки вчителів технологій з основ підприємницької діяльності

Автор(и)

  • В. В. Корольський Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3488

Ключові слова:

професійно-орієнтовані знання, підприємницька діяльність, ринок, попит, пропозиція, ціноутворення, виріб, товар, рентабельність, кредит, відсоток, ставка

Анотація

Корольський В. В. Інтеграція професійно-орієнтованих знань – основа підготовки вчителів технологій з основ підприємницької діяльності.

У статті розглянуто один із напрямків підготовки вчителя технологій з основ підприємницької діяльності. Запропоновано структура і зміст спеціального курсу «Основи підприємницької діяльності», який базується на професійно-орієнтованих знаннях підготовки вчителя на I -IV курсах навчання на технолого-педагогічному факультеті та на додаткових знаннях з фінансової математики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 93

Біографія автора

В. В. Корольський, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат техн. наук, професор

Посилання

1. Жиляев И.Б. Первые шаги в биз несе / И. Жиляев, А. Щур. – К. : Либра, 1994. – 85 с.
2. Замков О.О. Математические методы в экономике / Замков О.О., Толстопятенко А.В., Черемных Ю.Н. – М. : Дис, 1998. – 327 с.
3. Четыркин Е.М. Финансовая математика / Евгений Михайлович Четыркин. – М. : Дело, 2000. – 428 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Корольський, В. В. (2012). Інтеграція професійно-орієнтованих знань – основа підготовки вчителів технологій з основ підприємницької діяльності. Educational Dimension, 36, 597–601. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3488

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті