Теоретико-методологічні засади формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи

Автор(и)

  • І. В. Онищенко Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3512

Ключові слова:

професійна культура, професійно-педагогічна культура, вчитель початкових класів

Анотація

І. В. Онищенко. Теоретико-методологічні засади формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи.

У статті визначено сутність професійно-педагогічної культури вчителя початкових класів, її структуру; обгрунтовано психолого-педагогічні умови та етапи технології формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 93 / PDF downloads: 89

Біографія автора

І. В. Онищенко, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат філол. наук, доцент

Посилання

1. Бондаревская Е. В. Педагогическая культура как общественная и личная ценность / Е. В. Бондаревская // Педагогика. – 1999. – No 3. – С. 37–43.
2. Гандабура О. В. Особливості професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. В. Гандабура // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальній школі. – 2010. – No 9. – С. 270–275.
3. Иванова Т. В. Культурологическая подготовка будущего учителя : [монографія] / Т. В. Иванова. – К. : ЦВП, 2005. – 282 с.
4. Коваль Л. В. Становлення та розвиток професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у вищих педагогічних навчальних закладах України / Л. В. Коваль // Збірник наукових праць
Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ : БДПУ, 2009. – No 2. – С. 3–8.
5. Малицька О. В. Формування культури професійної діяльності майбутніх учителів початкової школи на основі компетентнісного підходу / О. В. Малицька // Збірник наукових праць Бердянського
державного педагогічного університету (Педагогічні науки). – Бердянськ : БДПУ, 2009. – No 2. – С. 57–63.
6. Мешко О. І. Педагогічна спрямованість як аспект формування професійної культури майбутнього вчителя / О. І. Мешко, Г. М. Мешко // Формування професійної культури вчителя в контексті інтеграції України в європейський освітній простір : [матеріали регіон. наук.-практ. семінару] / за ред. Г. В. Терещука. – Тернопіль : Вид-во ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. – С. 17–20.
7. Пальшкова І. О. Формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи: практико-орієнтований підхід : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / І. О. Пальшкова. – Одеса, 2009. – 44 с.
8. Фіцула М. М. Педагогіка : [навч. посібн.] / М. М. Фіцула. – К. : Академія, 2001. – 528 с.

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Онищенко, І. В. (2012). Теоретико-методологічні засади формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя початкової школи. Educational Dimension, 35, 49–58. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3512

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи