Концептуальні засади дидактики багатомовності в Німеччині

Автор(и)

  • В. А. Гаманюк Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3530

Ключові слова:

інтегративна дидактика, дидактика багатомовності, мовна увага, трансфер знань, мовний профіль

Анотація

Гаманюк В. А. Концептуальні засади дидактики багатомовності в Німеччині.

У статті розглянуто основні концептуальні засади дидактики багатомовності, а також умови її запровадження в системі іншомовної осві-ти ФРН. У центрі уваги вимоги щодо навчання рідної мови в контексті багатомовності, можливості трансферу попереднього мовного досвіду та дидактичні принципи багатомовності як педагогічної категорії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 91

Біографія автора

В. А. Гаманюк, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Berthele R. Mehrsprachigkeitskompetenz als dynamisches Repertoire – Vorüberlegungen zu einer integrierten Sprachdidaktik [Електронний ресурс] / R. Berthele / Sprachen lernen – durch Sprachen lernen / [F.B. Bättig, A. Tanner]. – Zürich: Seismo, 2010. – S. 225–239. – Режим доступу: http://doc.rero.ch/lm.php?url=1000,43,2,20100212154452-X/090805_Berthele_225239_postprint.pdf
2. Doye P. Lernen in zwei Sprachen in der Grundschule / P. Doye, M. Heloury / Handbuch Fremdsprachenunterricht / [K.-R. Bausch, H. Christ, H.-J. Krumm]. – 5.Auflage. – Tübingen, Basel : A. Francke, 2007. – S. 186–189.
3. Doye P. Mehrsprachigkeit als Ziel schulischen Unterrichts / P. Doye / Neue Wege im Fremdsprachenunterricht / [Ch. Edelhoff]. – Hannover, 2001. – S. 53.
4. Fachlexikon Deutsch als Fremd- und Zweitsprache / [H. Barkowski, H.-J. Krumm]. – Tübingen, Basel : A. Franke Verlag, 2010. – 370 s.
5. Hufeisen B. Mehrsprachigkeitskonzept – Tertiärsprachenlernen – Deutsch nach Englisch / B. Hufeisen, G. Neuner. – Strasbourg: Europarat, 2003. – 249 s.
6. Krumm H.-J. Sprachenpolitik und Mehrsprachigkeit / H.- J. Krumm / Mehrsprachigkeitskonzept – Tertiärsprachenlernen – Deutsch nach Englisch / B. Hufeisen, G. Neuner. – Strasbourg: Europarat, 2003. – 249 s. – S. 35–48.
7. Neuner G. Mehrsprachigkeitsdidaktik und Tertiärsprachenlernen: Grundlagen - Demensionen – Merkmale [Електронний ресурс] / G. Neuner. – München : Hueber, 2009. – Режим доступу: www.hueber.de/
mehrsprachigkeitsdidaktik
8. Schwenk H. Konstellationen in der Deutschdidaktik im Jahre 2010 [Електронний ресурс] / H. Schwenk. – Режим доступу: http://ebookbrowse.com/ konstellationen-in-der-deutschdidaktik-im-jahre-2010-helga-schwenk-1-doc-d62537747
9. Schwenk H. Sprachunterricht im europäischen Kontext / H. Schwenk // Zeitschrift für Europa Studien. – 2002. – No3. – Band 2. – S. 113–131.
10. Spielkamp Th. Thesen zur aktuellen Entwicklung des Fremdsprachenlernens in Deutschland [Електронний ресурс] / Th. Spielkamp. – Режим доступу: konferencje.frse.org.pl/ img/Mfile/308/file.pdf

Downloads

Опубліковано

13-09-2012

Як цитувати

Гаманюк, В. А. (2012). Концептуальні засади дидактики багатомовності в Німеччині. Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 162–170. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3530

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти