Підготовка викладачів аграрних ВНЗ до діалогізації педагогічного процесу

Автор(и)

  • С. М. Амеліна Національний університет біоресурсів і природокористування України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3570

Ключові слова:

діалогізація, навчальний діалог, педагогічний процес, викладач, готовність

Анотація

Амеліна С. М. Підготовка викладачів аграрних ВНЗ до діалогізації педагогічного процесу.

У статті розглянуто питання навчання на діалогічних засадах та підготовки до нього викладачів аграрних ВНЗ. Доведено, що застосування діалогу в навчальній роботі залежить від готовності до нього викладачів як однієї із основних ланок педагогічного процесу. Запропоновано програму психолого-педагогічного семінару для викладачів аграрних ВНЗ «Діалог у навчанні».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 89 / PDF downloads: 88

Біографія автора

С. М. Амеліна, Національний університет біоресурсів і природокористування України

доктор пед. наук, професор

Посилання

1. Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход / А. А. Вербицкий. – М. : Высшая школа, 1991. – 206 с.
2. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.
3. Кларин М. В. Инновационные модели учебного процесса в современной зарубежной педагогике : автореф. дис. ... докт. пед. наук: 13.00.01 / М. В. Кларин. – М., 1994. – 40 с.
4. Ковалёв Г. А. Психология познания людьми друг друга / Г. А. Ковалёв // Вопросы психологии. – 1983. – No1. – С. 112–118.
5. Педагогічна майстерність: [підручник] / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; [за ред. І. А. Зязюна]. – К. : Вища школа, 2004. – 422 с.

Downloads

Опубліковано

13-01-2012

Як цитувати

Амеліна, С. М. (2012). Підготовка викладачів аграрних ВНЗ до діалогізації педагогічного процесу. Educational Dimension, 34, 3–11. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3570

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи