Тренінгові заняття як важлива умова формування у майбутніх учителів умінь професійної самоорганізаці

Автор(и)

  • Н. Ю. Дуднік Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3574

Ключові слова:

тренінг, уміння професійної самоорганізації, педагогічна підготовка

Анотація

Дуднік Н. Ю. Тренінгові заняття як важлива умова формування у майбутніх учителів умінь професійної самоорганізації.

У статті розглядаються питання застосування тренінгових занять під час вивчення дисциплін педагогічного циклу з метою формування в майбутніх учителів умінь професійної самоорганізації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 113

Біографія автора

Н. Ю. Дуднік, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

кандидат пед. наук

Посилання

1. Антонщук Є. Таємниці успіхів учнів та інструкторів «Української школи ейдетики» / Є. Антонщук // Психолог. – 2007. – No25–27. – С. 4–6.
2. Емельянов Ю. Н. Активное социально-психологическое обучение / Ю. Н. Емельянов. – Л. : ЛГУ, 1985. – 166 с.
3. Жуков Ю. М. Диагностика и развитие компетентности в общении / Ю. М. Жуков, Л. А. Петровская, П. В. Растянников. – Киров : Энном, 1991. – 142 с.
4. Зайцева Т. В. Теория психологического тренинга. Психологический тренинг как инструментальное действие / Т. В. Зайцева. – СПб. : Речь; М. : Смысл, 2002. – 80 с.
5. Кондрашова Л. В. Процесс обучения в высшей школе / Л. В. Кондрашова. – Кривой Рог : КГПУ, 2000. – 170 с.
6. Копнин П. В. Логические основы науки / П. В. Копнин. – К. : Вища школа, 1968. – 501 с.
7. Ушинский К. Д. О пользе педагогической литературы / К. Д. Ушинский // Хрестоматия по истории школы и педагогики в России / сост. и автор ввод. очерков С. Ф. Егоров. – [2-е изд.,перераб.]. – М. : Просвещение, 1986. – С. 220–232.
8. Цзен Н. В. Психотренинг: игры и упражнения / Н. В. Цзен, Ю. В. Пахомов. – М. : Класс, 2001. – 272 с.
9. Эльконин Б. Д. Введение в психологию развития / Б. Д. Эльконин. – М. : Тривола, 1994. – 168 с.

Downloads

Опубліковано

13-01-2012

Як цитувати

Дуднік, Н. Ю. (2012). Тренінгові заняття як важлива умова формування у майбутніх учителів умінь професійної самоорганізаці. Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 33–40. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3574

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи