Евристична складова професійної готовності майбутнього вчителя математики до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4485Ключові слова:
евристичне навчання математики, майбутній учитель математики, професійна готовність, інформаційно-комунікаційні технологіїАнотація
У статті висвітлено актуальні проблеми підготовки майбутніх учителів математики в умовах інформатизації освіти. Запропоновано складові професійної готовності студентів педагогічних ВНЗ до використання інформаційно-комунікаційних технологій в евристичному начанні. Розглянуто деякі прийоми формування евристичної складової професійної готовності майбітнього вчителя до використання ІКТ в евристичному навчанні математики.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 85
/ PDF downloads: 80
Посилання
1. Скафа Е. И. Эвристическое обучение математике: теория, методика, технология. Монография / Е. И. Скафа. — Донецк : Изд-во ДонНУ, 2004. — 349 с.
2. Тутова О. В. Технологія впровадження курсу "Інформаційно-комунікаційні технології в евристичному навчанні математики" в систему підготовки майбутніх учителів математики // Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. — Вип. 33. — Донецьк : Вид-во ДонНУ, 2010. — С. 62-70.
3. Раков С. А. Відкриття геометрії через комп'ютерні експерименти в пакеті DG / С. А. Раков, В. П. Горох, К. О. Осенков та ін. — Харків : ХДПУ, 2002. — 108 с.
4. Скафа О. І. Компютерно-орієнтовані уроки в евристичному навчанні математики: навчально-методичний посібник / О. І. Скафа, О. В. Тутова: [Донецький національний університет]. — Донецьк : вид-во "Вебер" (Донецька філія), 2009. — 320 с.
5. Тутова О. В. Система знань з формування професійної готовності майбутнього вчителя до використання ІКТ в евристичному навчанні математики // Вісник Черкаського університету: серія "Педагогічні науки". — Вип. 191. — Ч. 5 — Черкаси : Видавничий відділ Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького, 2010. — С. 158-163.
2. Тутова О. В. Технологія впровадження курсу "Інформаційно-комунікаційні технології в евристичному навчанні математики" в систему підготовки майбутніх учителів математики // Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. — Вип. 33. — Донецьк : Вид-во ДонНУ, 2010. — С. 62-70.
3. Раков С. А. Відкриття геометрії через комп'ютерні експерименти в пакеті DG / С. А. Раков, В. П. Горох, К. О. Осенков та ін. — Харків : ХДПУ, 2002. — 108 с.
4. Скафа О. І. Компютерно-орієнтовані уроки в евристичному навчанні математики: навчально-методичний посібник / О. І. Скафа, О. В. Тутова: [Донецький національний університет]. — Донецьк : вид-во "Вебер" (Донецька філія), 2009. — 320 с.
5. Тутова О. В. Система знань з формування професійної готовності майбутнього вчителя до використання ІКТ в евристичному навчанні математики // Вісник Черкаського університету: серія "Педагогічні науки". — Вип. 191. — Ч. 5 — Черкаси : Видавничий відділ Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького, 2010. — С. 158-163.
Downloads
Опубліковано
20-10-2021
Як цитувати
Павліна, О. В. (2021). Евристична складова професійної готовності майбутнього вчителя математики до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 101–106. https://doi.org/10.31812/educdim.4485
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. В. Павліна
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.