Проблема підготовки магістрів хімічного напрямку педагогічної освіти

Автор(и)

  • Т. В. Старова Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4511

Ключові слова:

магістр, інтелектуально-емоційна культура, проблеми професійної підготовки за рівнем «магістр», педагогічна освіта

Анотація

Стаття присвячена проблемам навчання студентів за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» в педагогічних вищих навчальних закладах. Запропоновані схеми реалізації вимог суспільства до рівня підготовки у магістратурі на базі інтелектуально-емоційного аспекту під час викладання дисциплін хімічного циклу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 79

Біографія автора

Т. В. Старова, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат хімічних наук

Посилання

1. Пак Л. Г. Личностно ориентированная парадигма вузовского образования / Л. Г. Пак // http://www.jeducation.ru/3_2009/13.html
2. Ильинский И. М. Образовательная революция / И. М. Ильинский. — М., 2002. — С. 146.
3. Концепція організації підготовки магістрів в Україні, затверджений наказом МОН від 10 лютого 2010 року № 99 // http://www.osvita,ua/legistation/Vishya_osvita/6670
4. Мастерова В. А. Воспитательно-образовательная среда вуза как средство развития творческой личности будущего государственного служащего: дис. … канд. пед. Наук: 13.00.01: Саратов, 2003. — 183 с.
5. Віхрова О. В. Гармонія інтелекту та емоцій як фактор професійного успіху майбутнього педагога / О. В. Віхрова, Т. А, Корченко // Педагогіка вищої та середньої школи. — 2011. — Вип. 31. — С. 474-476.
6. Абульханова-Славская К. А. Проблемы активности личности. Методология и жизненная позиция личности. — М. : Педагогика, 1988. — 148 с.
7. Кондрашова Л. В. Гармонізація інтелектуального й емоційного чинників підготовка майбутніх учителів до формування освітніх цінностей учнів / Л. В. Кондрашова // http://www.bdpu.org/scientific_published/conf_2008/articles/Kondrashova
8. Омеляненко А. В. Емоційно-інтелектуальний аспект у педагогічному дискурсі / А. В. Омеляненко // http://www.vuzlib.com/content/view/357/84
9. Андреева И. Н. Эмоциональный интеллект: исследования / И. Н. Андреева // Вопросы психологии. — 2006. — № 3. — С. 78-86.

Downloads

Опубліковано

27-10-2021

Як цитувати

Старова, Т. В. (2021). Проблема підготовки магістрів хімічного напрямку педагогічної освіти. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 194–198. https://doi.org/10.31812/educdim.4511

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної