Формування рефлексії у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4578Ключові слова:
рефлексія, структура рефлексії, критерії та показники рефлексії, модель формування рефлексії, рефлексивно-орієнтовані ситуації, самостійна навчально-пізнавальна діяльністьАнотація
У статті уточнюється поняття рефлексії, розглядаються компоненти, критерії, показники та рівні як складові структури моделі формування рефлексії в студентів педагогічного університету у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 87
/ PDF downloads: 119
Посилання
1. Карпов А. В. Психология рефлексивных механизмов деятельности / Анатолий Викторович Карпов. – М.: ИП РАН, 2004. – 186 с.
2. Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект: монографія / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2009. – 307 с.
3. Проблемы рефлексии / [отв. ред. Иосиф Семенович Ладенко]. – Новосибирск: Наука, 1987. – 238 с.
4. Семенов И. Н. Типы и функции рефлекси в научном мышлении / И. Семенов, С. Степанов // Проблемы рефлекси в научном познании. – Куйбышев, 1983. – С. 76-82.
5. Феофанов В. Н. Развитие рефлексивности у студентов КУЗов / В. Н. Фелфанов // Оценка эффективности высшего образования. – Оренбург, 2003. – С.48-54.
2. Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект: монографія / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2009. – 307 с.
3. Проблемы рефлексии / [отв. ред. Иосиф Семенович Ладенко]. – Новосибирск: Наука, 1987. – 238 с.
4. Семенов И. Н. Типы и функции рефлекси в научном мышлении / И. Семенов, С. Степанов // Проблемы рефлекси в научном познании. – Куйбышев, 1983. – С. 76-82.
5. Феофанов В. Н. Развитие рефлексивности у студентов КУЗов / В. Н. Фелфанов // Оценка эффективности высшего образования. – Оренбург, 2003. – С.48-54.
Downloads
Опубліковано
20-01-2022
Як цитувати
Питинак, Т. В. (2022). Формування рефлексії у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 266–271. https://doi.org/10.31812/educdim.4578
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Т. В. Питинак
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.