Формування рефлексії у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів

Автор(и)

  • Т. В. Питинак Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4578

Ключові слова:

рефлексія, структура рефлексії, критерії та показники рефлексії, модель формування рефлексії, рефлексивно-орієнтовані ситуації, самостійна навчально-пізнавальна діяльність

Анотація

У статті уточнюється поняття рефлексії, розглядаються компоненти, критерії, показники та рівні як складові структури моделі формування рефлексії в студентів педагогічного університету у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 119

Біографія автора

Т. В. Питинак, Криворізький державний педагогічний університет

аспірант

Посилання

1. Карпов А. В. Психология рефлексивных механизмов деятельности / Анатолий Викторович Карпов. – М.: ИП РАН, 2004. – 186 с.
2. Малихін О. В. Організація самостійної навчальної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів: теоретико-методологічний аспект: монографія / Олександр Володимирович Малихін. – Кривий Ріг: Видавничий дім, 2009. – 307 с.
3. Проблемы рефлексии / [отв. ред. Иосиф Семенович Ладенко]. – Новосибирск: Наука, 1987. – 238 с.
4. Семенов И. Н. Типы и функции рефлекси в научном мышлении / И. Семенов, С. Степанов // Проблемы рефлекси в научном познании. – Куйбышев, 1983. – С. 76-82.
5. Феофанов В. Н. Развитие рефлексивности у студентов КУЗов / В. Н. Фелфанов // Оценка эффективности высшего образования. – Оренбург, 2003. – С.48-54.

Downloads

Опубліковано

20-01-2022

Як цитувати

Питинак, Т. В. (2022). Формування рефлексії у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 266–271. https://doi.org/10.31812/educdim.4578

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної