Проблема емоційності навчання в історії розвитку педагогічної думки

Автор(и)

  • С. М. Щербина Криворізький державний педагогічний університет
  • І. Ю. Щербина Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4593

Ключові слова:

емоції, відчуття, емоційність навчання, принцип емоційності навчання

Анотація

У статті досліджується проблема емоційності навчання в історії розвитку педагогічної думки. Уточнено педагогічну сутність поняття «емоційність навчання».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 68 / PDF downloads: 47

Біографія автора

С. М. Щербина, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Амонашвили Ш. Психологические основи педагогики сотрудничества / Шалва Амонашвили. – К. : Щсвіта, 1991. – С. 23.
2. Волкова Н. П. Педагогіка: Навчальний посібник / Наталія Павлівна Волкова. – ЯК. : Вид. центр «Академія», 2001. – 576 с.
3. Помагайба В. Емоційність як принцип навчання / В. Помагайба // Радянська школа, 1965. - № 3. – С. 4-5.
4. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи / Олександра Яківна Савченко. – К. : Абрис, 1997. – С. 169.
5. Сухомлинский В. О. Народження громадянина / Василь Олександрович Сухомлинський // Вибр. тв. : У 6 т. – К. : Рад. шк.., 1997. – Т. 3. – С. 502.
6. Харламов І.Ф. Педагогіка : навчальний посібник / Іван Федорович Харламов. – М. : Юрист, 1997. – С. 158.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Щербина, С. М., & Щербина, І. Ю. (2011). Проблема емоційності навчання в історії розвитку педагогічної думки. Educational Dimension, 32, 332–336. https://doi.org/10.31812/educdim.4593

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе