Формування кроскультурної комунікативної компетенції студентів-філологів

Автор(и)

  • М. В. Малоіван Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4613

Ключові слова:

комунікація, компетенція, комунікативна компетенція, крос культурна комунікативна компетенція

Анотація

У статті з’ясовано проблему формування крос культурної комунікативної компетенції студентів-філологів як важливого чинника виховання майбутніх фахівців в умовах полікультурного світу: визначено роль інтеграції мови та культури, її  вплив на міжкультурну комунікацію.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 70 / PDF downloads: 46

Біографія автора

М. В. Малоіван, Криворізький державний педагогічний університет

викладач

Посилання

1. Вежбицкая А. Сопоставление культур через посредство лексики и прагматики / Анна Вежбицкая. – М. : Языки славянской культуры, 2001. – 272 с.
2. Державна національна програма «Освіта» Україна ХХІ століття. – К. : Райдуга, 1994. – 61 с.
3. Лапшин А. Г. Международное сотрудничество в области гуманитарного образования: перспектива кросскультурной грамотности // Кросскультурный діалог: компаративне исследования в педагогике и психологи. Сб. ст. – Владимир, 1999. – С. 45-50.
4. Лапшина И. К., Рогачева Е. Ю., Туманова (Морохова) О. А. Поликультурность современного мира и задачи гуманитарного образования // Проблемы современного язикового образования. Доклады и тезисы докладов на межд. науч. конф. 27-29 марта 2003 г., посвященной 40-летию факультета ин. языков. – 2003. – В 2-х т. – Том 1. – Владимир : ВГПУ, 2003. – С. 201-210.
5. Потебня А. А. Эстетика и поэтика / А. А. Потебня. – М. : Искусство, 1976. – 614 с.
6. Byram, M. Teaching and assessing intercultural communicative competence. Clevedon, England: Multilingual Matters, 1997. – 124 p.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Малоіван, М. В. (2011). Формування кроскультурної комунікативної компетенції студентів-філологів. Educational Dimension, 32, 444–449. https://doi.org/10.31812/educdim.4613

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе