Моніторинг підготовки старшокласників до зовнішнього тестування з іноземної мови: теоретичний аспект
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4631Ключові слова:
етапи, умови, моніторингАнотація
Стаття розглядає етапи, умови ефективної організації підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного тестування. У статті розкрито зміст таких понять як «контроль» та «моніторинг».
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 74
/ PDF downloads: 98
Посилання
1. Державна національна програма «Освіта. Україна ХХІ століття». – К.: Радуга, 1994. – 62 с.
2. Закон України «Про освіту». – К., 1996.
3. Закон України «Про загальну середню освіту». – К., 1999.
4. Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні . – К., 1997. – С. 148.
5. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Освіта України. – 2001. - № 6. – 7 лют. – С. 3-16.
6. Сухомлинський В. О. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості // Вибрані твори: В. 5 т. / В. О. Сухомлинський. – К.: Радянська школа, 1977. – Т. 1. – С. 55-202.
2. Закон України «Про освіту». – К., 1996.
3. Закон України «Про загальну середню освіту». – К., 1999.
4. Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні . – К., 1997. – С. 148.
5. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Освіта України. – 2001. - № 6. – 7 лют. – С. 3-16.
6. Сухомлинський В. О. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості // Вибрані твори: В. 5 т. / В. О. Сухомлинський. – К.: Радянська школа, 1977. – Т. 1. – С. 55-202.
Downloads
Опубліковано
25-11-2011
Як цитувати
Штельмах, О. В. (2011). Моніторинг підготовки старшокласників до зовнішнього тестування з іноземної мови: теоретичний аспект. Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 543–547. https://doi.org/10.31812/educdim.4631
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. В. Штельмах
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.