Моніторинг підготовки старшокласників до зовнішнього тестування з іноземної мови: теоретичний аспект

Автор(и)

  • О. В. Штельмах Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4631

Ключові слова:

етапи, умови, моніторинг

Анотація

Стаття розглядає етапи, умови ефективної організації підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного тестування. У статті розкрито зміст таких понять як «контроль» та «моніторинг».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 70 / PDF downloads: 95

Біографія автора

О. В. Штельмах, Криворізький державний педагогічний університет

аспірант

Посилання

1. Державна національна програма «Освіта. Україна ХХІ століття». – К.: Радуга, 1994. – 62 с.
2. Закон України «Про освіту». – К., 1996.
3. Закон України «Про загальну середню освіту». – К., 1999.
4. Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні . – К., 1997. – С. 148.
5. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Освіта України. – 2001. - № 6. – 7 лют. – С. 3-16.
6. Сухомлинський В. О. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості // Вибрані твори: В. 5 т. / В. О. Сухомлинський. – К.: Радянська школа, 1977. – Т. 1. – С. 55-202.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Штельмах, О. В. (2011). Моніторинг підготовки старшокласників до зовнішнього тестування з іноземної мови: теоретичний аспект. Educational Dimension, 32, 543–547. https://doi.org/10.31812/educdim.4631

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи