ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕНЕДЖЕРСЬКИЙ ПІДХІД ДО ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ

Автор(и)

  • Н. Б. Гонтаровська Міський методичний центр Управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4640

Ключові слова:

освітнє середовище, організаційно-менеджерський підхід, менеджмент якості, функції та методи педагогічного менеджменту

Анотація

У статті представлений інноваційний досвід педагогічного колективу експери­ментального навчального закладу всеукраїнського рівня - навчально-виховного комплексу № 28 м. Дніпропетровська зі створення освітнього середовища розвитку дитини, зокре­ма розглядається організаційно-менеджерський підхід у проектуванні його компонентів: соціального, технологічного, просторово-предметного, суб'єктів освітнього процесу.

Автор описує системну модель освітнього середовища з точки зору менеджме­нту якості, визначає структуру якісного управління, викладає основні принципи, функ­ції та методи системи педагогічного менеджменту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 68 / PDF downloads: 124

Біографія автора

Н. Б. Гонтаровська, Міський методичний центр Управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради

кандидат пед. наук, заслужений працівник освіти України

Посилання

1. Андриенко В. Н. Концепция организации финансового менеджмента в высшем учебном заведений / В. Н. Андриенко, Т. А. Лев. - Донецк : Вид-во Дон. ГУ, 1998. - 32 с.
2. Даниленко Л. Модернізація змісту, форм і методів управлінської діяльності директора загальноосвітньої школи : [монографія] / Лідія Іванівна Даниленко. - К. : Логос, 2002. - 140 с.
3. Жебровський Б. М. Підготовка директора школи до управління якістю освіти: модульний підхід / Борис Михайлович Жебровський // Освіта і управління. - 2002. - Т. 5, №4.-С. 7-19.
4. Карамушка Л. М. Психологія управління закладами середньої освіти: [монографія] / Людмила Миколаївна Карамушка. - К. : Ніка - центр, 2000. - 332 с.
5. Конаржевский Ю. А. Менеджмент й внутришкольное управление / Юрий Анатольевич Конаржевский. - М. : Центр «Педагогический поиск», 2000. - 224 с.
6. Крижко В. В. Менеджмент в освіті : навч-метод. посібник / Василь Васильович Крижко, Євген Михайлович Павлютенков. - К. : Орінком Інтер, 1998. - 192 с.
7. Освітній менеджмент : [навчальний посібник за ред. Л. Даниленко, Л. Карамушки]. - К.: Шкільний світ, 2003. - 400 с.
8. Островерхова Н. М. Ефективність управління загальноосвітньою школою: соціально-педагогічний аспект / Надія Михайлівна Островерхова, Лідія Іванівна Даниленко. -
К.: Школяр, 1996.-302с.
9. Пузанков Д. В. Развитие университетского комплекса с позиций менеджмента качества: материалы конференции-совещания [«Менеджмент качества в образовании»], (Санкт-Петербург, 28-29 октября 2002 г.) / М-во образования России, Санкт-
Петербургский государственный электротехнический универистет «ЛЗТИ» : изд-во СПБ ГЗТУ «ЛЗТИ», 2002.
10. Пузанков Д. В. Совершенствование деятельности образовательннх учреждений с позиций менеджмента качества / Дмитрий Викторович Пузанков, Сергей Анатольевич Степанов /' Вопросн образования. - 2004. - № 4. - С. 42-63.
11. Сергеева В. П. Управление образовательными системами: программно-методическое пособие / Валентина Павловна Сергеева. - М. : ЦГЛ РОН, 2002. - 144 с.
12.Симонов В. П. Педагогический менеджмент: 50 ноу-хау в обл. управл. образовательньїм процессом : [учебное пособие] / Валентин Петрович Симонов. - М. : Рос. пед. агентство. 1997 - С. 48 - 53.
13. Educational Govemance and Administration / [Thomas J Serviovanni, Paul Kelleher, Marha M. McCarthy, Fred Wirch]. - USA, Allyn and Bacon incorporated, 1999. - 395 р.
14. Towards A. I. Quality Model for Higher Education / INQAAHE. - 2001 Conference Quality, Standards and Recognition [INQAAHE - 2001], (Bangalore, India, 20-23 March 2001).
15. W. Edwards Deming. Out of Crisis / Willian Edwards Deming. - Cambridge : MIT, Canter for Advanced Engineering Study, 1986. - 507 p.

Downloads

Опубліковано

29-12-2011

Як цитувати

Гонтаровська, Н. Б. (2011). ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕНЕДЖЕРСЬКИЙ ПІДХІД ДО ПРОЕКТУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ. Educational Dimension, 31, 12–24. https://doi.org/10.31812/educdim.4640

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи