ТЕХНОЛОГІЯ ДІАЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ НА УРОЦІ - ВАЖЛИВА ОСНОВА МІЦНИХ ЗНАНЬ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА

Автор(и)

  • Ю. В. Рева Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4642

Ключові слова:

технологія, модель уроку, діалогічна взаємодія, педагогічне спілкування, співпраця, критерії і показники діалогу, гетерогенне мислення, розвиток, головні умови

Анотація

В статті розкрита технологія ефективної побудови діалогічної взаємодії на уроці, де подано важливу основу міцних знань та розвитку особистості школяра, ви­світлена роль учителя в цьому процесі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 92

Біографія автора

Ю. В. Рева, Криворізький державний педагогічний університет

кандидат пед. наук, доцент

Посилання

1. Амонашвили Ш. А. Психологические основы педагогики сотрудничества / Ш. А. Амонашвили. - К., 1991. - 290 с.
2. Бахтин М. Проблеми поэтики Достоевского / М. Бахтин. - М., 1963. - 430 с.
3. Дячківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: навчальний посібник / І. М. Дячківська. - К.: Академвидав, 2004. - 290 с.
4. Кан-Калик В. А. Учителю о педагогическом общении / В. А. Кан-Калик. -М., 1987- 190 с.
5. Курганов С. Ю. Ребенок й взросльй в учебном диалоге / С. Ю. Курганов. - М., 1989. - 126 с.
6. Мороз О. Г. Перші кроки до майстерності / О. Г. Мороз, В. Л. Омельяненко. - К., 1992. - 240 с.
7. Педагогічна майстерність: підручник / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; за ред. І. А. Зязюна. - 2-ге вид., допов. і переробл. - К.: Вища шк., 2004. - 422 с.
8. Підласний І. П. Як підготувати ефективний урок / І. П. Підласний. - К., 1989. - 192 с.
9. Станиславский К. С. Работа актера над собой / К. С. Станиславский // Собрание сочинений: В 8т. - М., 1954. - Т.З. - Ч.1. - 435 с.

Downloads

Опубліковано

29-12-2011

Як цитувати

Рева, Ю. В. (2011). ТЕХНОЛОГІЯ ДІАЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ НА УРОЦІ - ВАЖЛИВА ОСНОВА МІЦНИХ ЗНАНЬ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 29–37. https://doi.org/10.31812/educdim.4642

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи