ПОДОЛАННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ І ДИДАКТИЧНИХ ТРУДНОЩІВ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ МІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ

Автор(и)

  • Н. І. Буряченко Український політехнічний технікум, м. Кривий Ріг

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4651

Ключові слова:

лінгвістичні та дидактичні труднощі, пізнавальна самостійність, засіб формування, вищі навчальні заклади, І-ІІ рівнів акредитації

Анотація

У статті розглядається проблема визначення лінгвістичних і дидактичних нощів у вивченні іноземної мови та способів їх подолання як засобу формування пізнавальної самостійності студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 91

Біографія автора

Н. І. Буряченко, Український політехнічний технікум, м. Кривий Ріг

викладач вищої категорії

Посилання

1. Ананьев Б. Г. Избранные психологические труды: В 2-х т. / Борис Герасимович Ананьев. - М.: Педагогика, 1980. - Т.2. - 287 с.
2. Ивицкая Н. Д. О наиболее типичных ошибках при изучении английского языка которых путях их преодоления / Н. Д. Ивицкая // Иностр. яз. в шк. - 1985. - % 4. - С.46-52.
3. Китайгородская Г. А. Методика интенсивного обучения иностранным языкам / Галина Александровна Китайгородская. - М.: Изд-во МГУ, 1988. - 168 с.
4. Леонтьев А. А. Психолого-педагогические основы обновления методики преподавания языков / А. А. Леонтьев // Альма матер: Вести, высш. шк. - 1998. - № 2. - С. 13-18.
5. Ушинский К. Д. Человек как предмет воспитания / К. Д. Ушинский // Антология пед. мысли России первой половины ХIX века. - М.: Педагогика, 1987. - С. 42-48.
6. Ter-Minasova S. О. Language, linguistics and life (a view from Russia) / S. G. Ter-Minasova. - M., 1996. - 155 p.

Downloads

Опубліковано

29-12-2011

Як цитувати

Буряченко, Н. І. (2011). ПОДОЛАННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ І ДИДАКТИЧНИХ ТРУДНОЩІВ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ МІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 94–101. https://doi.org/10.31812/educdim.4651

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи