СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ГРЕЦЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ ЯК КРАЇНИ - ЧЛЕНА ЧОРНОМОРСЬКОГО ЕКОНОМІЧНОГО СПІВТОВАРИСТВА

Автор(и)

  • С. В. Сапожников РВНЗ «Кримський інженерно-педагогічний університет», м. Сімферополь

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4671

Ключові слова:

вища педагогічна освіта, підготовка вчителів, педагогічні кадри, система

Анотація

У статті розглядається процес становлення і розвитку системи вищої педаго­гічної освіти Грецької Республіки як країни — члена Чорноморського економічного спі­втовариства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 78 / PDF downloads: 99

Біографія автора

С. В. Сапожников, РВНЗ «Кримський інженерно-педагогічний університет», м. Сімферополь

викладач

Посилання

1. Глузман О. В. Університетська педагогічна освіта: Досвід системного дослідження. - К.: Просвіта, 1997, - 312 с.
2. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; гол. ред. В. Г. Кремень. - К.: Юрін-комінтер, 2008. - 1040 с.
3. Короткова Ю. М. Професійна підготовка вчителя початкових класів у сучасній Греції: дис. на зобуття наук, ступеня кандидата пед. наук, спец. 13. 00. 01 - загальна педагогіка та історія педагогіки /Ю. М. Корткова. -X., 2008 - 192 с.
4. Пуховська Л. П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі в кінці XX століття: дис. на здобуття наук, ступеня доктора пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Л. П. Пуховська. - К., 1998. - 441 с.
5. Ελλαδα : Ιστοριαα και πολιτισμοξ Δεκατοξ τομοξ Δευτερο μεροξ - Αθηνα: Μαλλιαρηξ - Παιδεια. - 1999.
6. Νομοξ 2083/1992 "Εκουγχρονιασμος της Ανοωτατης Εκπαιδενοης" // Σ. Μπονζακης. Πανεπιστημιακη Εκπαιδευση στην Ελλαδα (1836-2005): Τεκμηρτα ιοτοριας. - Αθηνα: GUTENBERG, 2005. - Т. В: (1926-2005). - Σ. 711-768.

Downloads

Опубліковано

29-12-2011

Як цитувати

Сапожников, С. В. (2011). СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ГРЕЦЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ ЯК КРАЇНИ - ЧЛЕНА ЧОРНОМОРСЬКОГО ЕКОНОМІЧНОГО СПІВТОВАРИСТВА. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 208–216. https://doi.org/10.31812/educdim.4671

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи