ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Н. В. Гнілуша Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4687

Ключові слова:

екологічне виховання, психологічна структура особистості, екологічна культура, підготовка фахівця

Анотація

Розробка проблеми сутності процесу екологічного виховання майбутніх фахів­ців є багатогранною і повинна підніматися на новий рівень з постановкою питання про безпосередній зв 'язок екологічного виховання та формування особистості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 105

Посилання

Бодалев А. А. Психология о личности / Бодалев А. А. - М.: Изд-во МГУ, 1988. - 188 с.

Вебер Э. А. Структура целостного отношения к природе /Проблемы природоохранного образования и воспитания. - М.: Наука, 1982. - С. 26-33.

Грачева В. И. Педагогические условия формирования экологических убеждений как компонента научного мировоззрения учащихся: автореф. дис. ...канд. пед. наук / Грачева В. И. - М: 2001. - 20 с.

Концепція екологічної освіти України / Збірник наказів МОН України. - 2002. - № 7. - С. 4.

Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / Леонтьев А. Н. - М.: Политиздат, 1977. - 304 с.

Маркевич Д. Социальная экология. - М.: Просвещение, 1993. - 152 с.

Психологический словарь / Под общ. ред. А. В. Петровского.- 2-е изд. исправ. и доп. - М.: Политиздат, 1990. - 494 с.

Психология й педагогика развития личности: Монография/Под ред. Е. Н. Шиянова, С. В. Бобрышова й др. - М.: «Илекс», 2002. - 568 с.

Психология ощущений и восприятия: изд-во 2-е / Под ред. Ю. Б. Гинненрейтер, В. В. Любимова. - М.: ЧеРо, 1999. - 610 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Гнілуша, Н. В. (2022). ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ЯК ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 287–296. https://doi.org/10.31812/educdim.4687

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади професійного становлення майбутніх педагогів ВШ