ФОРМУВАННЯ В СТУДЕНТІВ УМІНЬ І НАВИЧОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

Автор(и)

  • С. М. Амеліна Дніпропетровський аграрний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4696

Ключові слова:

інтелектуальна взаємодія, ціннісні орієнтації, комунікативна поведінка, нетрадиційні засоби навчання

Анотація

У статті розглядається проблема, шляхи та засоби формування умінь та нави­чок інтелектуальної взаємодії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 81 / PDF downloads: 70

Біографія автора

С. М. Амеліна, Дніпропетровський аграрний університет

доктор пед. наук

Посилання

Волкова Н. П. Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх учителів до професійно-педагогічної комунікації: автореф. дис... д-ра пед. наук: спец. 13.00.04 / Н. П. Волкова. - Луганськ, 2006. - 36 с.

Гриньова В. М. Формування педагогічної культури майбутнього вчителя (теоретичний та методичний аспекти) / В. М. Гриньова. - Харків: Основа, 1998. - 300 с.

ванцев Н. І. Динаміка ціннісних орієнтацій студентської молоді протягом професійної підготовки: автореф. дис.... канд. псих, наук: спец. 19.00.07 / Н. І. Іванцев. - К., 2000. - 19 с.

Іонова О. М. Метод проектів як засіб розвитку творчості особистості / О. М. Іонова // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки. - Київ-Запоріжжя. - 2006. - Вип.38. - С. 74-80.

Колесникова О. Г. Проектний метод навчання та його значення для активізації пізнавальної діяльності учнів / О. Г. Колесникова // Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки. - Київ-Запоріжжя. - 2003. - Вип.24. - С. 321-325.

Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность / А. Н. Леонтьев . - 2-е изд. - М.: Педагогика, 1971. - 382 с.

Downloads

Опубліковано

14-01-2011

Як цитувати

Амеліна, С. М. (2011). ФОРМУВАННЯ В СТУДЕНТІВ УМІНЬ І НАВИЧОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Educational Dimension, 31, 323–327. https://doi.org/10.31812/educdim.4696

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе