ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПРОГРАМА З ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ КАРТИНИ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4710Ключові слова:
ціннісно-смислова картина світу дитини, варіативна програма, індивідуальний стиль навчальної роботи, опосередкування теоретичних знаньАнотація
У статті доведена ефективність дослідно-експериментальної програми, яка побудована на основі варіативного планування. Розглянуті теорії на яких будувалася експериментальна програма, висвітлені етапи розвитку формування ідей як орієнтирів визначення смислу життя дитиною.
Завантаження
Metrics
Посилання
Буряк В. К. Урахування особливостей індивідуальних тилів навчальної роботи в підвищенні ефективності пізнавальної діяльності / Рідна школа № 7-8 (967-968), липень-серпень - 2010. - С. 3-7.
Буряк В. К. Теория и практика самостоятельной учебной работы школьников: (на материалах естественнонаучньїх дисциплин): дисс. ... докт. пед, наук: 13.00.09 «Теорія навчання» / Буряк В. К. - Кривой Рог, 1986. - 382 с.
Выготский Л. С. Динамика умственного развития школьника в связи с обучением // Педагогическая психология. - М: Педагогика, 1991. - 285 с.
Давыдов В. В. Проблемы развивающего обучения. - М.: Педагогика, 1996. - 540 с.
Дусавицкий А. К. Развитие личности в учебной деятельности. - М.: Дом педагогики, 1996. - 385 с.
Максименко С. Д. Методологические аспекты психологии обучения // Психология. - 1988. - Выш.31. - С. 39-46.
Психологические теории мотивации (за А. Маслоу) // А. Г. Маклаков Общая психология: Учебное пособие. - СПб: Питер, 2005. С. 535-552.
Эльконин Д. Б. Психология обучения младшего школьника. - М.: Знание, 1974. - 64 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 A . V. Zadorozhniy
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.