ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТАНОВЛЕННЯ КАТЕГОРІЇ "САМОАНАЛІЗУ"

Автор(и)

  • О.В. Малихін Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4801

Ключові слова:

самоаналіз, самоаналітична діяльність

Анотація

Висвітлено основні аспекти психолого-педагогічного аналізу категорії «самоаналізу», підходи до визначення понять. З’ясовано, що у ході розвитку педагогічної думки проблему самоаналізу вивчали з двох позицій: необхідність звернення до самоаналізу учня задля самоосвіти і необхідність самоаналізу педагогу, з метою професійного самопізнання і самовдосконалення. Встановлено, що в контексті проектування спеціальних педагогічних умов для становлення діяльності самоаналізу в майбутнього вчителя надзвичайно важливим  виявляється визначення у якості результату діяльності самоаналізу не лише накопичення студентом уявлень про себе, але й накопичення досвіду самоаналітичної діяльності, його збагачення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 57

Біографія автора

О.В. Малихін, Криворізький державний педагогічний університет

доктор пед. наук, доцент

Посилання

Зинченко В. П. Человек развивающийся: очерки российской психологии / В. П. Зинченко, Е. Б. Моргунов. - М. : Тривола, 1994. - 304 с.

Рубинштейн С. Л. Основы общей психояогии / Сергей Львович Рубинштейн. - СПб. : Питер, 2000. - 720 с.

Сухомлинский В. А. Избранные педагогичексие произведения в 3-х томах / Василий Александрович Сухомлинский. - М., 1979-81.

Тейяр де Шарден. Феномен человека / Тейяр де Шарден. М., 1987. —413с.

Толстой Л. Н. Педагогические сочинения / Лев Николаевич Толстой. - М., 1989. - 413с.

Чеснокова Й. Й. Проблема самосознания в психологии / Ирина Ивановна Чеснокова. - М.: Наука, 1977. - 143 с.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Малихін, О. . (2022). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТАНОВЛЕННЯ КАТЕГОРІЇ "САМОАНАЛІЗУ". Educational Dimension, 30, 18–28. https://doi.org/10.31812/educdim.4801

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають