ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ СТАНОВЛЕННЯ КАТЕГОРІЇ "САМОАНАЛІЗУ"
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4801Ключові слова:
самоаналіз, самоаналітична діяльністьАнотація
Висвітлено основні аспекти психолого-педагогічного аналізу категорії «самоаналізу», підходи до визначення понять. З’ясовано, що у ході розвитку педагогічної думки проблему самоаналізу вивчали з двох позицій: необхідність звернення до самоаналізу учня задля самоосвіти і необхідність самоаналізу педагогу, з метою професійного самопізнання і самовдосконалення. Встановлено, що в контексті проектування спеціальних педагогічних умов для становлення діяльності самоаналізу в майбутнього вчителя надзвичайно важливим виявляється визначення у якості результату діяльності самоаналізу не лише накопичення студентом уявлень про себе, але й накопичення досвіду самоаналітичної діяльності, його збагачення.
Завантаження
Metrics
Посилання
Зинченко В. П. Человек развивающийся: очерки российской психологии / В. П. Зинченко, Е. Б. Моргунов. - М. : Тривола, 1994. - 304 с.
Рубинштейн С. Л. Основы общей психояогии / Сергей Львович Рубинштейн. - СПб. : Питер, 2000. - 720 с.
Сухомлинский В. А. Избранные педагогичексие произведения в 3-х томах / Василий Александрович Сухомлинский. - М., 1979-81.
Тейяр де Шарден. Феномен человека / Тейяр де Шарден. М., 1987. —413с.
Толстой Л. Н. Педагогические сочинения / Лев Николаевич Толстой. - М., 1989. - 413с.
Чеснокова Й. Й. Проблема самосознания в психологии / Ирина Ивановна Чеснокова. - М.: Наука, 1977. - 143 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 O.V. Malykhin
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.