ОСНОВИ ПРОЕКТУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Л.О. Савченко Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4805

Ключові слова:

компетентність, проектувальна компетентність, професіоналізм

Анотація

Розглянуто становлення понять «компетентність» і «професіоналізм» в педагогічній теорії. Аргументовано, що людина може бути професіоналом в своїй сфері, але не бути компетентною у вирішенні всіх професійних питань. Доведено доцільність вивчення окремих сторін професійної компетентності фахівця, серед яких етична має переважаюче значення. Проаналізовано проектувальну компетентність майбутнього вчителя технологічної освіти. Визначено головні складові професійної компетентності. Зроблено висновок, що проектувальна компетентність як інваріантна характеристика, з одного боку, відображає відпрацьовану досвідом систему професійних знань, умінь і навичок, а з іншого – є психологічним інструментом впливу вчителя на внутрішній світ дитини.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 97 / PDF downloads: 52

Біографія автора

Л.О. Савченко , Криворізький державний педагогічний університет

к. пед. н., доцент

Посилання

Анцмферова Л.И. Развитие личности специалиста как субьекта своей профессиональной жизни / Л.И.Анцнферова // Психологические исследования проблемы формирования личности профессионала. - М., 1991. - С.27-42.

Коберник О. Розробка творчих проектів на уроках технічної праці / О.Коберник // Трудова підготовка в закладах освіти. - 2002. - №1. - С.41-45.

Лозова В.І. Формування педагогічної компетентності викладачів вищих навчальних закладів освіти / В.ІЛозова // Педагогічна підготовка вищих навчальних закладів: Матеріли міжвузівської науково-практичної конференції. - Харків: ОВС, 2002. - 164 с.

Маркова А.К. Психологи профессионализма / А.К.Маркова. - М., 1996. - 308 с.

Митина Л.М. Учитель как личность й профессионал / Л.М.Митина. - М., 1994. – 216 с.

Митина Л.М. Психология труда й професіонального развития учителя: [учеб. пособие]. / Л.М.Митина. - М.: Академия, 2004. - 320 с.

Освітні технології: [навчально-методичний посібник] / За заг. ред. О.МЛєхоти. -К.: А.С.К., 2001. - 256 с.

Сластенин В.А. Формирование личности учителя в процессе его профессиональной подготовки / В.А.Сластенин. - М., 1977. – 217 с.

Ящук С. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-техно-логічної діяльності / С.Ящук // Рідна школа. - 2004. - №4. - С. 9-11.

Downloads

Опубліковано

19-05-2022

Як цитувати

Савченко , Л. . (2022). ОСНОВИ ПРОЕКТУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЇ. Educational Dimension, 30, 50–55. https://doi.org/10.31812/educdim.4805

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають