МОТИВАЦІЯ СТУДЕНТІВ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНИМИ ВПРАВА1У В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОCТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4811Ключові слова:
професійна компетентність, професійна мотивація, мотиваційні потреби студентівАнотація
На підставі досліджень виявлено відмінності мотиваційних потреб до занять фізичними вправами у юнаків і дівчат технолого-педагогічного факультету Криворізького державного педагогічного університету. Встановлено, що як для юнаків, так і для дівчат технолого-педагогічного факультету вдосконалення фізичної діяльності може бути привабливим як досвід, який можна використовувати в інших життєвих ситуаціях. Зроблено висновок, що використання знань провідних мотивів студентів викладачами фізичного виховання буде сприяти більш ефективному вибору засобів фізичної культури та підвищенню продуктивності занять з фізичного виховання.
Завантаження
Metrics
Посилання
Канішевський С.М. Педагогічне керівництво процесом фізичного самовдосконалення студентів / Канішевський С.М., Пех С.В., Човник Ю.В. // Матеріали Всеукр. г кпнЛ [Фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів: здобутки, проблеми та шляхи їхнього вирішення у контексті Болонської декларації], (2-3 лютого, 2007 р. / М-во освіти і науки України, Національний університет „Києво-Могилянська академія".- Київ, 2007. -С. 155-158.
Коваль В.Ю. Вплив занять спортом на морально-психологічний розвиток студентів / Коваль В.Ю., Зайченко В.Й. // Матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. Проблеми сучасної валєології, фізичної культури та реабілітації], (8 квітня, 2010 р.) Л-во освіти і науки України, педагогічний університет. - Херсон, 2010. - С. 187-190.
Кузьменко Н.В. Формування професійної мотивації студентів // Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць / гол. ред. В.К. Буряк. - Кривий Ріг: КДПУ, 2010. - Вип. 27. - С. 191-196.
Пахомова О. В. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх вчителів філологічних дисциплін у процесі загально-педагогічної підготовці // Педагогіка вищої та середньої освіти школи: 36. наук, праць /гол. ред. В.К. Буряк. Кривий Ріг: КДПУ, 2010. - Вип. 27. -С. 68-73.
Погребняк О.А. Виховання моральної поведінки юнацтва засобами фізичноо виховання і спортивного тренування: матеріали VI міжнар. наук.-практ. конф. [Адаптаційні можливості дітей та підлітків] (14-16 вересня, 2006 р) :- Одеса: ПУДПУ ім.
С.Д. Ушинського, 2006. - С. 217-219. DOI: https://doi.org/10.1016/S0084-3717(08)70173-9
Раєвський Р.Т., Канішевський С.М.. Лапко В.Г. Фізичне виховання студентської молоді України і контексті Болонського процесу / Раєвський Р.Т., Канішевський З.М.. Лапко В.Г. // Матеріали Всеукр. наук.-пркт. конф. [Фізичне виховання студентів
вищих навчальних закладів: здобутки, проблеми та шляхи їхнього вирішення у конгексті Болонської декларації], (2-3 лютого , 2007 р) /М-во освіти і науки України, Наці¬ональний університет „Києво-Могилянська академія". - Київ, 2007. - С. 44- 49.
Савічева В.Л. Соціально-педагогічні проблеми здорового способу життя та розвиток особистісної компетенції щодо ведення здорового способу життя: Матеріали н. наук.-прак.конф. [Сучасна тенденція розвитку масових видів спорту Придніп-18 я] (9-10 листопада, 2006 р.) / М-во освіти і науки України, коледж фізичного вихо-Дніпродзержинськ, 2006. - С. 101 - 103.
Смирнов А.В. Физическое упражнение - основнеє средство укрепления здо-овья / А.В. Смирнов, І.В. Послушний // Матеріали регіонал. наук-практ. конф. [Фізич-ховання, спорт і культура у сучасному суспільстві], (Кривий Ріг, 24 червня, 2009 1-во освіти і науки України, технічний університет, Кривий Ріг, 2009. - С. 79-82.
Шумлянський Л.А. Формирование мотиваций соблюдения здорового образа жизни будущих педагогов / Л.А.Шумлянський // Матеріали наук.-практ. конф. [Актуа-питання формування здорового способу життя дітей, підлітків та молоді], (10 квітня 2009 р. М-во освіти і науки України, педагогічний університет. - Кривий Ріг, 2009. ~ С. 69-71.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 V.I. Marchyk, V.I. Karpov
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.