НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5102Анотація
Methodology of a fram ing game is consiolered. It has been shown, that successfully organijed games influence the improvement of knowledge qualify, skills and habits of pupils, the olevelopment of their activities, theformation o f their responsible attitudes to the process of learning.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 137
/ PDF downloads: 87
Посилання
No references
Downloads
Опубліковано
24-05-2022
Як цитувати
Зозуля O. (2022). НАВЧАЛЬНА ГРА ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 4, 254–259. https://doi.org/10.31812/educdim.5102
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2002 O.P. Zozulya
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.