ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ВСЕБІЧНО-РОЗВИНЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ

Автор(и)

  • І.В. Лов'янова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5245

Анотація

No abstract.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 107 / PDF downloads: 69

Посилання

Теоретические основы содержания общего среднего образования / Под ред. В.В.Краевского, И.Я.Лернера. - М.: Педагогика. - 1983. - 352 с.

Якиманская И.С. Требование к учебным программам, ориентированным на личностное развитие школьников // Вопросы психологии. - 1994. - № 2. - С . 70 .

Downloads

Опубліковано

25-12-2003

Як цитувати

Лов’янова I. (2003). ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ВСЕБІЧНО-РОЗВИНЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Педагогіка вищої та середньої школи, 6, 122–123. https://doi.org/10.31812/educdim.5245

Номер

Розділ

Технології особистісно орієнтованого навчання у практиці загальноосвітньої школи