ПІЗНАННЯ ЗАКОНІВ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ТА ЇХ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ ЯК ГОЛОВНИЙ ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІКИ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5420Анотація
The article deals with the attempts of the author to сlassify the laws and regulations of the development of the
national educational and upbringing systems of the Ukrainian фтвneighbouring peoples who for a long time lived under the сonditions of absence of state.
Завантаження
Metrics
Посилання
Философский словарь / Под ред. И.Т.Фролова. - Политиздат, 1981.
Слепухов Микола. Закони, закономірності, принципи та правила в педагогіці // Рідна школа. - 2002.
Національна доктрина розвитку освіти України // Освіта України. — 2002. — №33. - 23 квітня.
Любар О.О., Стельмахович М.Г., Федоренко Д.Т. Історія української школи і педагогіки: Навчальний посібник / За редакцією О.О.Любара. - К.: Т-во „Знання”, 2003.
S. Очерки истории школы и педагогической мысли народов СССР. Конец XIX - начало XX в. / Под ред. С.Д. Днепрова. - М.: Педагогика, 1991.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2004 O.O. Lyubar
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.