ОСВІТНІ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДИДАКТИЦІ І МЕТОДИКАХ ОСОБИСТО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • А.В. Хуторській

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5430

Анотація

У статті розглядається поняття навчальної компетенції\ виявляються її функції та структурні компоненти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 123 / PDF downloads: 74

Посилання

Краевский В.В., Хуторской A.B. Предметное и общепредметное в образовательных стандартах // Педагогика. - 2003. - № 3. - С.3-10.

Совет Европы: Симпозиум по теме "Ключевые компетенции для Европы": Док. DECS / SC / Sec (96) 43. - Берн, 1996.

Хуторской А.В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования // Ученик в обновляющейся школе. Сб. науч. трудов.— М.: ИОСО РАО, 2002. - С. 135-157.

Downloads

Опубліковано

05-09-2004

Як цитувати

Хуторській A. (2004). ОСВІТНІ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДИДАКТИЦІ І МЕТОДИКАХ ОСОБИСТО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 104–112. https://doi.org/10.31812/educdim.5430

Номер

Розділ

Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології