ОСВІТНІ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДИДАКТИЦІ І МЕТОДИКАХ ОСОБИСТО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5430Анотація
У статті розглядається поняття навчальної компетенції\ виявляються її функції та структурні компоненти.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 123
/ PDF downloads: 74
Посилання
Краевский В.В., Хуторской A.B. Предметное и общепредметное в образовательных стандартах // Педагогика. - 2003. - № 3. - С.3-10.
Совет Европы: Симпозиум по теме "Ключевые компетенции для Европы": Док. DECS / SC / Sec (96) 43. - Берн, 1996.
Хуторской А.В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования // Ученик в обновляющейся школе. Сб. науч. трудов.— М.: ИОСО РАО, 2002. - С. 135-157.
Downloads
Опубліковано
05-09-2004
Як цитувати
Хуторській A. (2004). ОСВІТНІ КОМПЕТЕНЦІЇ У ДИДАКТИЦІ І МЕТОДИКАХ ОСОБИСТО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 8, 104–112. https://doi.org/10.31812/educdim.5430
Номер
Розділ
Особистісно-орієнтована освіта: підходи, концепції, технології
Ліцензія
Авторське право (c) 2004 A.V. Khutorskiy
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.