ОСОБЛИВОСТІ ФОРМ ГУМАНІСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ УЧНЯМ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ САМОВИЗНАЧЕННЯ

Автор(и)

  • В.Л. Яковлєва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5575

Анотація

The question is specificity of the humanistic help the pupil of schools - boarding schools (in particular to schoolboys with natural the slowed down rate of intellectual development), directed on liquidation of blanks in knowledge, skills of such children, their correction negative behavior, increase of a level o f their adaptation in existing vital conditions o f schools - boarding schools and to a social environment.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 99 / PDF downloads: 56

Посилання

Божович Е.Д. Практико-ориентированная диагностика учения: проблемы и перспективы // Педагогика. - 1997. - № 2. - С.39-42.

Життєві кризи особистості: Наук, метод, посіб. у 2-х Ч. / За ред. В.М.Доній. - К.: ІЗМН. - 1998. - 4.2. - 565 с.

Зініна Л.І. Корекційні класи як організаційна форма педагогічної реабілітації // Реабілітаційна педагогіка на

рубежі XXI століття: Наук.-метод. зб. у 2-х ч.: / Ред. Рада: В.М.Доній, Г.М.Несен, І.Г.Єрмаков та ін. - К.:ІЗМН, 1998.- Ч.1. - С. 40-43.

Психологія самоактивності учнів у виховному процесі: Навч.-метод. посібник /М.Й.Боришевський, С.Т.Музичук,

В.В.Антоненко та ін.: ІЗМН: Ін-т психології ім. П.С.Костюка. - К.: Освіта, 1999. - 190с.

Downloads

Опубліковано

24-05-2022

Як цитувати

Яковлєва V. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМ ГУМАНІСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ УЧНЯМ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ САМОВИЗНАЧЕННЯ. Педагогіка вищої та середньої школи, 11, 441–446. https://doi.org/10.31812/educdim.5575

Номер

Розділ

Вдосконалення навчально-виховного процесу в практиці загальноосвітньої школи