ОСОБЛИВОСТІ ФОРМ ГУМАНІСТИЧНОЇ ДОПОМОГИ УЧНЯМ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ У ПРОЦЕСІ ЇХ САМОВИЗНАЧЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5575Анотація
The question is specificity of the humanistic help the pupil of schools - boarding schools (in particular to schoolboys with natural the slowed down rate of intellectual development), directed on liquidation of blanks in knowledge, skills of such children, their correction negative behavior, increase of a level o f their adaptation in existing vital conditions o f schools - boarding schools and to a social environment.
Завантаження
Metrics
Посилання
Божович Е.Д. Практико-ориентированная диагностика учения: проблемы и перспективы // Педагогика. - 1997. - № 2. - С.39-42.
Життєві кризи особистості: Наук, метод, посіб. у 2-х Ч. / За ред. В.М.Доній. - К.: ІЗМН. - 1998. - 4.2. - 565 с.
Зініна Л.І. Корекційні класи як організаційна форма педагогічної реабілітації // Реабілітаційна педагогіка на
рубежі XXI століття: Наук.-метод. зб. у 2-х ч.: / Ред. Рада: В.М.Доній, Г.М.Несен, І.Г.Єрмаков та ін. - К.:ІЗМН, 1998.- Ч.1. - С. 40-43.
Психологія самоактивності учнів у виховному процесі: Навч.-метод. посібник /М.Й.Боришевський, С.Т.Музичук,
В.В.Антоненко та ін.: ІЗМН: Ін-т психології ім. П.С.Костюка. - К.: Освіта, 1999. - 190с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 V.A. Yakovleva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.