СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ОСОБИСТІСНО- ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5597Анотація
The article deals with the structure of the readiness of future teachers of the foreign language for personality-oriented teaching of high school students. The role of each component in the formation of this phenomenon is revealed.
Завантаження
Metrics
Посилання
Асеев В.Г. Мотивация поведения и формирование личности. -М .: Мысль, 1976.-198 с.
Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте; Платонов К.К. Проблемы способностей. - М.: Наука, 1972.-312 с.
Григоренко Л.В. Самостоятельная работа как средство реализации творческого потенциала личности будущего учителя // Формування творчої особистості в навчальному процесі. - Кривий Ріг, 1998. - С. 63 - 67.
Зимняя И.А. Педагогическая психология. - Ростов-на-Дону: Феникс, 1997. - 475 с.
Лернер И .Я. Дидактические основы методов обучения. - М.: Педагогика, 1981. - 186 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 O.V. Hladka
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.