СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ОСОБИСТІСНО- ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ

Автор(и)

  • О.В. Гладка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5597

Анотація

The article deals with the structure of the readiness of future teachers of the foreign language for personality-oriented teaching of high school students. The role of each component in the formation of this phenomenon is revealed.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 77 / PDF downloads: 61

Посилання

Асеев В.Г. Мотивация поведения и формирование личности. -М .: Мысль, 1976.-198 с.

Божович Л.И. Личность и ее формирование в детском возрасте; Платонов К.К. Проблемы способностей. - М.: Наука, 1972.-312 с.

Григоренко Л.В. Самостоятельная работа как средство реализации творческого потенциала личности будущего учителя // Формування творчої особистості в навчальному процесі. - Кривий Ріг, 1998. - С. 63 - 67.

Зимняя И.А. Педагогическая психология. - Ростов-на-Дону: Феникс, 1997. - 475 с.

Лернер И .Я. Дидактические основы методов обучения. - М.: Педагогика, 1981. - 186 с.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Гладка O. (2022). СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ОСОБИСТІСНО- ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Educational Dimension, 12, 124–132. https://doi.org/10.31812/educdim.5597

Номер

Розділ

Статті