ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ДІАЛОГУ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШИХ КЛАСАХ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5710Анотація
The article deals with the peculiarities of using educational dialogue in the process of studying English by senior pupils. The author gives the examples of mini-dialogues while studying new material and improving the previous one.
Завантаження
Metrics
Посилання
Каган М.С. Мир общения: Проблема межсубъектных отношений. - М.: Политиздат, 1988. - 319 с.
Купчинский Г.М. Диалог в процессе совместного решения мыслительных задач// Проблемы психологического
мышления. - М.: Наука, 1981. - С. 92-121. DOI: https://doi.org/10.1016/S0002-9394(14)75915-X
Курганов С.Ю., Литовский В.Ф. Учебный диалог как форма обучения. - К., 1983. - Вып. 22.
Челидзе Л.Л. Диалог Сократа и проблема равенства людей// Культура и общественное развитие. - Тбилиси,
- С . 100-101.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 H.M. Pedosyuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.