ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ УМІНЬ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5782Ключові слова:
дидактичні уміння, педагогічний процесАнотація
Нa сучасному етапі проблема формування дидактичних умінь у школярів і студентів особливо актуальна, тому що такі уміння сприяють направленості молодої людини на поступовіш рух до оволодіння наукою та знаннями.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бабанський 10. К. Раціональна організація навчальної діяльності. - М.: Знання 1981. 96 с.
Данілов М. О. Теоретичні основи навчання і проблеми виховання активності і самостійності школярів // Питання виховання пізнавальної активності і самостійності школярів. - Казань, 1972. - 123 с.
Ітельсон Л, Б. Проблеми сучасної психології навчання. М.: Знання, 1970. - С. 159.
Лєонтьєв О. М. Проблема розвитку психіки. - М., 1981. - 584 с.
Лозова В. {. Пізнавальна активність школярів. Харків, 1990. - 173 с.
Огородніков І. Т. Оптимальне засвоєння учнями знань і порівняна ефективність окремих методів навчання в школі. М., 1969. - 352 с.
Підкасистий П. 1. Самостійна діяльність учнів у навчанні. М., 1978. - 77 с.
Рубінштейн С. Л. Проблеми загальної психології. М.: Педагогіка. І973. - 42 с
Шамова Т. 1. Активізація навчання школярів. - М.: Педагогіка, 1982. - 208 с.
Євтух М. Б. Підготовка майбутнього вчителя до роботи в національній школі // Проблема особистості вчителя та його фахова підготовка. К., 1993. - 215 с.
Єсипов Б. П. Самостійна робота учнів на уроках. М.: Учпедгіз, 1961. - 136 с
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2005 I.V. Shchelkunova-Ivanchenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.