ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО СКЛАДАННЯ ТА СТРУКТУРУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5844Анотація
The problems of professional preparation of future teachers of initial classes are explored in the article. The question of drafting and application o f educational-cognitive tasks is lighted to work of students with the texts of textbook on the lessons of reading.
Завантаження
Metrics
Посилання
Бельчева Т.Ф. Подготовка будущих учителей начальных классов к реализации задачного подхода в обучении. // Педагогіка і психологія формування особистості: проблеми і пошуки: 36. наук. пр. / Редкол.: Т.І. Сущенко та ін.. - Київ - Запоріжжя, - 2003. Вип. 28. - 417 с.
Богоявленский Д.Н., Менчинская H.A. Психология усвоения знаний в школе. - М.: Изд-во АПН РСФСР, 1959. - 347 с.
Подласый И.П. Педагогика начальной школы: Учебное пособие для студентов педагогических колледжей. - М.: Гуманитарный издательский центр «Владос», 2001. - 400 с.
Савченко О.Я. Сучасний урок у початкових класах. - K.: «Магістр-S», 1997. - 256 с.
Слєпкань 3.1. Психолого-педагогічні та методичні основи розвивального навчання математики. - Тернопіль: Підручники і посібники, 2004. - 240 с.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 T.F. Belcheva
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.