ПІДГОТОВКА МОЛОДОГО УЧИТЕЛЯ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ КОЛЕКТИВНИХ ТВОРЧИХ СПРАВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5857Анотація
In the article the author exposes conditions of the teacher beginner preparation for innovative activity through the organization of collective creative works in the action comities and problem laboratories.
Завантаження
Metrics
Посилання
Виговська О.І. Функціональна модель творчого потенціалу вчителя. Наслідки семантичних уявлень. Ж. Директор
школи, ліцею, гімназії., № 5-6, 2005р. - С. 135-143.
Даніленко Л.І. Модернізація змісту, форм та методів управлінської діяльності директора загальноосвітньої школи. Монографія. - 2 -е вид. - К. Лотос., 2002. - 140 с.
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. - K., Академ.видав., 2004. - 352 с.
Зязюн I.A. Інтелектуально-творчий розвиток особистості в умовах неперервної освіти. Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія. / За ред. І.А.Зязюна.- K., Віпол. 2000. - С.11-57.
Загвязиский В.И., Гильманов С.А. Творчество в управлении школой.- М.- 1992.- 232 с.
Каменський Я. А. Избранное собрание педагогических произведений. - Т.2.- М: Педагогіка, 1982.- 576 с.
Моляко В.О. Концепція виховання творчої особистості / Радянська школа. - 1991, - № 5. - С. 47-51.
Поташник М.М. Инновационные школы России: становление и развитие. - М.- 1997. - 144 с.
Паламарчук В.Ф. Інноваційні процеси в педагогіці. / Педагогічні інновації в сучасній школі // За ред. І.Г. Єрмакова. - K., Освіта. 1994. - с. 5.
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 I.A. Voloshchuk
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.