ДО ПИТАННЯ СТВОРЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЗДОРОВ’Я МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З УРАХУВАННЯМ УМОВ ДИДАКТИЧНОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5896Анотація
The article deals with the problems of psychological and medical-pedagogical guidance of teaching process at Technical Universities. It has been determined that the increase in duration and tenseness educational and informational load results in certain damage to the students protective system.
Завантаження
Metrics
Посилання
Національна доктрина розвитку освіти України в XXI столітті. K.: “Шкільний світ”, 2001- 24 с.
Ионов В.А., Максимов С.А., Слободянюк A.A. О некоторых психолого-педагогических и медико-физиологических
факторах адаптации студентов к условиям обучения (опыт высшей школы). Специалист, 2004, № 11, с. 33-36
Апанасенко Г.Л. Эволюция биоэнергетики и здоровье человека. СПб.: МГП «Петрополис», 1992. - 123 с.
Ионов В.А., Корепанов А.Л., Слободянюк A.A. Медикопсихологическая служба ВУЗа. Вісник НТУУ „Київський політехнічний інститут”. Філософія. Психологія. Педагогіка: 36. наук.праць. - Київ: ІВЦ „Політехніка”, 2002. - № 3. - с. 157-160
Downloads
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2006 A.A. Slobodyanyuk, V.O. Ionov, R.B. Lysenko
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.